بانکبانک و بیمه

افتتاح پروژه «استیل کورد» در شرکت نخ تایر صبای زنجان همزمان با هفته تعاون

با حضور محمد هادی زاهدی وفا سرپرست وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی و مسعود کردستانی مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان زنجان پروژه «استیل کورد»در شرکت نخ تایر صبای زنجان همزمان با هفته تعاون افتتاح شد.

در مراسم افتتاح این پروژه که امام جمعه زنجان ، مدیر کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان و جمعی از اعضای شورای هماهنگی تعاون استان نیز همراه با مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان زاهدی وفا را همراهی کردند. مسعود کردستانی در حاشیه این مراسم با حسین صنعان مدیر عامل شرکت نخ تایر صبا دیدار و گفتگو کرد .

کردستانی در این دیدار ضمن معرفی بانک توسعه تعاون به عنوان یک بانک صد در صد دولتی فعال در بخش تعاون ، آمادگی بانک را برای ارائه انواع خدمات بانکی به شرکت نخ تایر صبا اعلام کرد .

وی با اشاره به اینکه امسال ، سال اشتغالزایی ، تولید و دانش بنیان است گفت : باید از هر گونه حمایت و ایجاد فضای مناسب برای رشد و توسعه استان استفاده کنیم .

مدیر عامل شرکت سرمایه‌گذاری و توسعه صنایع لاستیک (نخ تایر صبا) نیز در مراسم بهره برداری از این طرح گفت: فاز نخست کارخانه تولید «استیل کورد» با ظرفیت سالانه ۱۰هزار تن به بهره برداری رسید.

صنعان افزود : هزینه سرمایه‌گذاری فاز نخست طرح ۳هزار و ۳۰۰میلیارد ریال با اشتغال زایی حدود ۲۵۰نفر به صورت مستقیم است.

وی با اشاره به تغییر تکنولوژی تولید تایر از «بایاس» به رادیال به منظور هماهنگی با صنعت روز دنیا ، اجرای این طرح را برای صنعت تایر بسیار ضروری دانست و افزود : مهمترین مزیت اجرای این طرح تأمین نیاز صنعت تایر کشور به ماده اولیه و مهم «استیل کورد» است و نیاز تایر سازان داخلی تامین خواهد شد .

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا