بانکبانک و بیمه

تقدیر از بانک توسعه تعاون شعبه ابهر استان زنجان

همزمان با هفته تعاون و با مشارکت بانک توسعه تعاون جشنواره تجلیل از تعاونی های برتر استان زنجان برگزار شد .

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از روابط عمومی بانک توسعه تعاون زنجان ، به مناسبت گرامیداشت هفته تعاون ، با مشارکت بانک توسعه تعاون و با حضور مسعودکردستانی مدیر شعب استان ، هفدهمین جشنواره تجلیل از تعاونی های برتر که همزمان با سراسر کشور برگزار شد از ۷ تعاونی برتر استان زنجان با اهدای لوح سپاس و تندیس تقدیر به عمل آمد .

در این مراسم که در محل سالن آمفی تئاتر اتاق بازرگانی زنجان و با حضور آیت ا… خاتمی امام جمعه زنجان ، رفیعی معاونت سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری ، جعفری مدیر کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی و جمعی از مقامات استانی ، مدیران دستگاه های اجرایی و تعاونگران برگزار گردید ، امام جمعه زنجان هفته تعاون را به محضر تمامی اعضای خانواده بزرگ تعاون تبریک گفت و بر حمایت همه جانبه دستگاه های اجرایی استان از بخش تعاون تأکید کرد .

وی افزود : با اینکه بخش تعاون یکی از سه بخش تعریف شده اقتصاد در قانون اساسی است ولی به این حوزه آن چنان که باید توجه نشده است و باید یک عزم جدی در این خصوص انجام و فرصت ها نیز شناسایی شود .

در این مراسم شرکت های تعاونی پدیده طلایی طارم ، مصرف فرهنگیان ابهر ، دانش بنیان بهینه پویان ، کامیون داران خود راننده ابهر ، چکاد صنعت فلاح ، داروسازان پنجم شهریور اشراق و کیهان سازه ابهر عنوان برتر هفدهمین جشنواره تعاونی های برتر استان زنجان را به دست آوردند .

گفتنی است در این همایش از مهدی تاریوردی ریاست بانک توسعه تعاون شعبه ابهر به عنوان رئیس شعبه برتر بانکی در حوزه تعاون استان با اهدای لوح سپاس توسط رفیعی معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان تقدیر به عمل آمد .

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا