بانک و بیمه

پیام مدیر عامل بانک رفاه کارگران به مناسبت فرا رسیدن هفته بانکداری اسلامی/ تلاش‌های کارکنان سخت‌کوش شبکه بانکی، قابل تقدیر است

اسماعیل للـه‌گانی مدیر عامل بانک رفاه کارگران در پیامی فرا رسیدن هفته بانکداری اسلامی را به کارکنان شبکه بانکی تبریک گفت.


همچنین بخوانید

به گزارش آرمان اقتصادی به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران ، متن پیام به این شرح است: 

هفته بانکداری اسلامی را صمیمانه خدمت تمامی مدیران و کارکنان پرتلاش شبکه بانکی تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

دهم شهریور، آغاز هفته ای است که در تقویم رسمی کشور “هفته بانکداری اسلامی” نام گذاری شده است. هفته ای که سرآغاز آن تصویب و تأیید “قانون عملیات بانکی بدون ربا” در شهریور ۱۳۶۲ بود و تحقق عدالت اجتماعی در نظام اقتصاد اسلامی را نوید می داد.  

از زمان تصویب و اجرای این قانون، مدیران و کارکنان ساعی شبکه بانکی تلاش کرده اند تا خدمات پولی، مالی و اعتباری خود را با تکیه بر احکام اسلامی و رعایت قوانین و مقررات جاری کشور، انجام دهند. نگاهی به کارنامه شبکه بانکی در این چهار دهه پس از تصویب قانون عملیات بانکی بدون ربا، نشان می دهد که حدود ۹۰ درصد تأمین اعتبار طرح ها و پروژه ها در عرصه های مختلف اقتصادی، صنعتی، اجتماعی، ورزشی و … و پرداخت تسهیلات به شهروندان در قالب عقود اسلامی به عهده شبکه بانکی بوده است. اگر چه تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله داریم و نیازمند هم فکری و همراهی تمامی فعالان این عرصه هستیم، اما این مجموعه همواره تلاش کرده است تا در همه اوقات حتی در سخت ترین شرایط (دوران همه گیری بیماری کرونا) بر عهد و پیمان خود مبنی بر خدمت رسانی به شهروندان و حوزه های مختلف اقتصادی در چارچوب قوانین شرعی و جاری کشور، استوار بماند.  

هفته بانکداری اسلامی، فرصت مغتنمی است تا از مدیران و کارکنان سخت کوش شبکه بانکی که با همه سختی ها در مسیر تحقق عدالت اجتماعی، بانکداری اسلامی و رشد و شکوفایی کشور ایفای نقش می کنند، قدردانی کنیم.

از خداوند سبحان، سلامتی، بهروزی و توفیق بیش از پیش مدیران، کارکنان، پژوهشگران و فعالان شبکه بانکی کشور را خواستارم.

                                                                                 اسماعیل للـه‌گانی  


انتهای پیام/

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا