بانکبانک و بیمه

افتتاح یک طرح بزرگ صنعتی در شهرستان ابرکوه از محل اعتبارات پرداختی بانک توسعه تعاون

همزمان با هفته دولت، بک طرح بزرگ صنعتی در شهرستان ابرکوه از محل تسهیلات پرداختی بانک توسعه تعاون به بهره برداری رسید.

همزمان با هفته دولت و گرامیداشت هفته تعاون، بک طرح بزرگ صنعتی در شهرستان ابرکوه از محل تسهیلات پرداختی بانک توسعه تعاون به بهره برداری رسید.

به گزارش آرمان اقتصادی از روابط عمومی مدیریت شعب بانک توسعه تعاون استان یزد، کارخانه پیروزان صنعت آریان کویر، تولید کننده ظروف پلی پروپیلن و درب بطری می باشد که با تسهیلات دریافتی از بانک توسعه تعاون راه اندازی و سبب رونق اشتغال در این شهرستان شده است.

حمیدرضا حکمتی نیا،مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان یزد در حاشیه افتتاح این کارخانه گفت: بانک توسعه تعاون بیش از صد میلیارد ریال تسهیلات از محل صندوق توسعه ملی، در فاز نخست برای راه اندازی این کارخانه پرداخت کرده که زمینه اشتغال بیش از ۳۰ نفر را در این شهرستان فراهم کرده است.

وی افزود: بانک توسعه تعاون به منظور گسترش فعالیت های این واحد تولیدی و با هدف تسریع در طرح توسعه آن، مجوز پرداخت تسهیلات ۱۵۰ میلیارد ریالی دیگر از محل بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۰ به این کارخانه را صادر کرده است که با پرداخت این تسهیلات، میزان اشتغالزایی در این واحد صنعتی به بیش از ۶۰ نفر خواهد رسید.

مدیر شعب بانک توسعه تعان استان یزد با اشاره به محصولات تولیدی این واحد صنعتی، بازار فروش تولیدات این واحد را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: بانک توسعه تعاون حمایت از صنایع پاک و دانش بنیان را از اهداف راهبردی خود در توسعه اشتغال و کمک به رونق تولید دانسته و به عنوان یک بانک دولتی در کنار کارآفرینان، تعاونگران و صنعتگران خواهد بود.

گفتنی است در مراسم افتتاح این واحد تولیدی، معاون سیاسی امنیتی استانداری یزد، امام جمعه ابرکوه، فرماندار و دیگر مسوولان محلی و استانی نیز حضور داشتند.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا