امور زیربناییراه و ساختمان

٧٠ درصد بلیت اربعین به صورت اینترنتی فروخته شد/ برخی از پروازهای خارجی را حذف کردیم

مدیرعامل قشم‌ایر اظهار داشت: طبق دستور رییس جمهوری از ابتدا قرار بر این شد که بلیت اربعین ارزان و آسان به‌فروش برود که این برنامه را محقق کردیم و هیچ بلیتی بالاتر از ۶ میلیون تومان به فروش نرفت.


به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی،، رامین حمزه در نشست خبری امروز با بیان اینکه ٧٠ درصد فروش بلیت اربعین به صورت اینترنتی به فروش رفته، اظهارداشت: فروش سفارشی برای بلیت اربعین نداشتیم از این رو رویکرد قشم ایر فروش اینترنتی بوده و فروش حضوری را محدود کردیم به طوری که فروش حضوری متخص متقاضیانی بود که امکان خرید اینترنتی بلیت اربعین را نداشتند. 

وی با بیان اینکه نگاه درآمدزایی به پروازهای اربعین نداریم، ادامه داد: طبق دستور رییس جمهوری از ابتدا قرار بر این شد که بلیت اربعین ارزان و آسان به‌فروش برود که این برنامه را محقق کردیم و هیچ بلیتی بالاتر از ۶ میلیون تومان به فروش نرفت. 

مدیرعامل قشم‌ایر افزود: طبق اعلام  سازمان هواپیمایی واگذاری بلیت اربعین به آژانس‌ها، شرکت‌ها، موتورهای جستجو  ممنوع شد از این رو تمام بلیت‌ها از طریق سایت شرکت به فروش رفت. 

حمزه گفت: تا پایان اربعین ١٨ هزار بلیت اربعین به فروش می‌رود که تا کنون ١٢ هزار و ۵٠٠ بلیت به فروش رفته و ٧٠ درصد آن به صورت اینترنتی فروخته شد.

وی در پاسخ به سوال ایلنا مبنی بر اینکه قیمت واقعی بلیت تهران- نجف چقدر است، اظهارداشت: قیمت تمام شده در هر ایرلاین متفاوت است اما در این شرکت قیمت ۶ میلیون تومانی نزدیک به قیمت تمام شده است هر چند ضرری نمی‌کنیم اما سودی هم ندارد.

حمزه افزود: اکثر هواپیماها در مسیر اربعین قرار گرفته به طوری که در این بازه زمانی برخی از پروازهای خارجی از جمله مسقط، وارنا، ایروان و تفلیس را کاهش یا حذف کردیم.


خبر در حال تکمیل می باشد…

منبع

ایلنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا