امور زیربناییكشاورزی و دامپروری

قیمت مرغ و تخم مرغ اصلاح شود/ ضرورت جبران هزینه‌های تولید

گرمسار- نماینده گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی، گفت: برای جبران میزان هزینه‌های تولیدکنندگان، قیمت مرغ و تخم مرغ نیازمند افزایش و البته اصلاح است.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، اردشیر مطهری صبح پنجشنبه در نشست شورای اداری گرمسار به میزبانی فرمانداری و با حضور وزیر جهاد کشاورزی، با بیان اینکه هزینه‌های تولیدکنندگان حوزه دام و طیور افزایش چشمگیری داشته است، ابراز کرد: رأی جبران میزان هزینه‌های تولیدکنندگان، قیمت مرغ و تخم مرغ نیازمند افزایش و البته اصلاح است.

همچنین بخوانید

وی با بیان اینکه انتظار داریم که مسئولان توجه ویژه‌ای به تولیدکنندگان حوزه دام و طیور و کشاورزی داشته باشند چرا که این بهره برداران غذای کشورمان را تأمین می‌کنند، ابراز کرد: رفع موانع تولید در دستور کار دولتمردان باشد.

نماینده گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه یکی از مطالبات ما در گرمسار تکمیل سیلوی ۱۰۰ هزار تنی است، بیان کرد: این سیلو ۹۲ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و سیلوی شرق کشور نیز محسوب می‌شود اما نیاز است تا باقی مانده عملیات احداث آن نیز انجام شود تا بتوانیم آن را افتتاح کنیم.

مطهری با بیان اینکه گرمسار و آرادان در زمینه کشاورزی، مرغداری و گلخانه و … دارای ظرفیت‌های عظیمی هستند که نیاز است توجه ویژه به آنها شود، بیان کرد: یکی از موضوعات در این ارتباط، مدیریت منابع آبی است که در این ارتباط خواستار تسریع اختصاص اعتبارات به توسعه کشت گلخانه‌ای در این دو شهرستان هستیم.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی امروز بعد از نشست شورای اداری از سیلوی ۱۰۰ هزار تنی گرمسار و یک واحد مرغ تخم گذار بازدید خواهد کرد.

منبع

مهر

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا