بانکبانک و بیمه

فهرست شعب بانکی برای خرید دلار و دینار اربعین اعلام شد

امسال بانک مرکزی در راستای تسهیل شرایط عزیمت هموطنان ایرانی به عتبات عالیات در ایام اربعین حسینی (ع) سال جاری، در کنار صرافی های مجاز سراسر کشور، تعدادی از بانک ها را نیز مکلف کرده تا نسبت به ارائه خدمات ارز اربعین به متقاضیان اقدام کنند.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی؛ با توجه به نیاز متقاضیان برای دریافت دینار عراق، صالح آبادی رئیس کل بانک مرکزی نیز روز گذشته اعلام کرد مقداری دینار از کشور عراق وارد شده و توزیع خواهد شد. بنابراین با توجه به اقدامات بانک مرکزی، امکان عرضه ارز به صورت دلار و دینار به متقاضیان سفر اربعین وجود دارد.

 

همچنین بخوانید

بر اساس تصمیمات اتخاذ شده، بانک های تجارت، ملی، دی، پارسیان، اقتصاد نوین، سامان و صادرات، آمادگی عرضه ارز دلار آمریکا به متقاضیان با شرایطی همچون ارائه کارت ملی و کد رهگیری سماح را  در شعب منتخب خود دارند. همچنین یادآور می شود که در شعب منتخب بانک های صادرات و تجارت، علاوه بر دلار، اسکناس دینار عراق نیز عرضه می شود.

 

لازم به ذکر است که بر اساس اطلاعات واصله در نجف و کربلا نیز پذیرش ریال به سهولت صورت می‌گیرد و مشکلی نیست و بسیاری از زائرین گرانقدر هم دینار و دلار ندارند

 

در ادامه با کلیک بر عبارت لیست شعب بانک های مذکور، اسامی این شعب جهت فروش دینار عراق به زائران اربعین مشاهده می شود:

 

بانک ملی

بانک تجارت

بانک سامان

بانک  اقتصاد نوین

بانک پارسیان

بانک دی

بانک صادرات؛ بخش اول / بخش دوم

 

 

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا