امور زیربناییتعاون و اشتغال

اشتغال پایدار و مکمل به مهاجرت معکوس منتهی می‌شود

مشهد ـ استاندار خراسان رضوی گفت: اشتغال پایدار و مکمل از جمله برنامه‌هایی است که می‌تواند به مهاجرت معکوس منتهی شود.

به گزارش آرمان اقتصادی، یعقوبعلی نظری در قرارگاه پیشرفت و آبادانی اظهار کرد: باید همزمان با حرکت و انجام برنامه‌ها، نگاه پژوهشی داشت و انجام کار پژوهشی نباید متوقف به عدم حرکت باشد.

همچنین بخوانید

استاندار خراسان رضوی گفت: باید ضمن شناسایی مزیت‌ها برای حل مسائل حرکت کنیم تا پیشرفت منطقه‌ای حاصل شود.

وی ادامه داد: نظام برنامه ریزی و بودجه درحال حاضر مبتنی بر منابع ریالی تعریف می‌شود و این در حالی است که باید نیاز محور و در سه سطح شهرستان، استان و کشور برنامه ریزی ها صورت گیرد.

نظری بیان کرد: ایجاد تشکیلات باید با استفاده از نیروهای علاقه‌مند به آن موضوع باشد تا انجام فعالیت مستمر شده و کار متوقف نشود به همین دلیل برای رفع مشکل در هر منطقه از افراد علاقمند برای حل مشکل استفاده کرد.

استاندار خراسان رضوی در قرارگاه اشتغال گفت: موضوع اشتغال و مسکن، دو موضوع مهمی است که باید پیگیری شود تا وضعیت معیشت مردم ارتقا پیدا کند.

وی بیان کرد: برای انجام کارها، باید اراده نیز وجود داشته باشد تا به نتایج مناسب نیز دست پیدا کنیم.

نظری افزود: اشتغال پایدار و مکمل از جمله برنامه‌هایی است که می‌تواند به مهاجرت معکوس منتهی شود.

استاندار خراسان رضوی همچنین در نشست قرارگاه مالی نیز گفت: برای انجام کار جهادی، نیاز به اقدام و جسارت وجود دارد و از سوی دیگر، انجام کارها باید، همراه با دقت صورت پذیرد.

وی افزود: منابع مالی، ابزاری برای مدیریت و کنترل به حساب می‌آید و باید در جلسات قرارگاه، نحوه مدیریت این منابع بیان شود؛ از سوی دیگر دستگاه‌ها در ارتباط با موضوعات مرتبط باید اشراف کامل داشته باشند.

منبع

مهر

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا