بانکبانک و بیمه

آزمون روان‌شناختی کارکنان مرکز ارتباط با مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران برگزار شد

با هدف بهبود فرآیند مشتری‌مداری و تصحیح روش پاسخدهی به سؤالات مشتریان، همه کارکنان مرکز ارتباط با مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در آزمون روان‌شناختی شرکت کردند.
به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، با عنایت به اهمیت حوزه فعالیت کارکنان مرکز ارتباط با مشتریان، اداره کل روابط عمومی و امور مشتریان با همکاری اداره کل توسعه سرمایه انسانی بانک اقدام به تعیین شرح وظایف شغل و شاخصه‌های مهم شخصیتی مورد نیاز شغل مذکور کرده است.
در این رابطه و به‌منظور ارزیابی میزان تطبیق ویژگی‌های شخصیتی کارکنان با شاخصه‌های مد نظر، همه کارکنان مرکز ارتباط با مشتریان در آزمون روانشناختی طراحی شده که با حضور روانشناس معتمد بانک برگزار شد، شرکت کرده و پاسخگوی سؤالات مربوطه بودند.
پس از تحلیل نتایج آزمون در کمیته تخصصی جذب نیروهای مرکز ارتباط با مشتریان بانک، نقاط ضعف کاربران و دوره‌های آموزشی مورد نیاز آن‌ها برای ارتقای عملکردشان شناسایی و اقدام لازم در این خصوص انجام خواهد شد.
شایان ذکر است مرکز ارتباط با مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در سه شیفت صبح، عصر و بامدادی مشغول فعالیت و پاسخدهی به مشتریان بانک می‌باشد.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا