بانک و بیمه

تاسیس نهاد جدید شورای راهبری بهبود کسب و کار با حضور سه اتاق بازرگانی، اصناف و تعاون

رئیس اتاق بازرگانی ایران از تاسیس نهاد جدید شورای راهبری بهبود کسب و کار با حضور سه اتاق خبر داد و تاکید کرد: اگر این نهاد وابستگی خود را در شورای گفت وگو تثبیت کند، به نظر من می تواند تحول اساسی را در بخش خصوصی ایجاد کند و اثربخشی قابل توجهی در کشور داشته باشد.


همچنین بخوانید

به گزارش آرمان اقتصادی،، غلامحسین شافعی در نشست شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی گفت: اتاق بازرگانی، اتاق تعاون و اتاق اصناف، سه تشکل رسمی کشور هستند که مجموعه اقتصاد خصوصی و تعاونی های را در برمی‌گیرد.

وی با بیان اینکه از هشت سال پیش تصمیم به تشکیل دبیرخانه مشترک بین اتاق ها کردیم، اظهار داشت: در اقتصاد خرد و کلان، این سه اتاق با هماهنگی نظرات خود را ارائه می کند و از سرگردانی در نظرات مختلف نجات دادند. به عبارت دیگر، این دبیرخانه در جهت هماهنگی بین اتاق ها شکل گرفت و توانست به نتایج مطلوبی دست بیابد.

رئیس اتاق بازرگانی ایران از تاسیس نهاد جدید شورای راهبری بهبود کسب و کار با حضور سه اتاق خبر داد و تصریح کرد: اگر این نهاد وابستگی خود را در شورای گفت وگو تثبیت کند، به نظر من می تواند تحول اساسی را در بخش خصوصی ایجاد کند و اثربخشی قابل توجهی در کشور داشته باشد.

شافعی ادامه داد: در بخش توزیع و خدمات هماهنگی خوبی اجرا می شود که بی اثر در حل مشکلات اقتصادی نیست. 

به گفته رئیس اتاق ایران، قوه قضائیه تا چند سال پیش در حل مسائل اقتصادی قرابتی با ما نداشتند اما امروز در صف اول حل مشکلات اقتصادی قرار گرفتند.


انتهای پیام/

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا