بورسبورس اوراق

شاخص بورس ۶هزار واحد دیگر افت کرد


شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با افت ۶هزار واحدی روبرو شد.

به گزارش آرمان اقتصادی، در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه بیش از ۴میلیارد و ۲۷۴میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر ۲هزار و ۳۶۲میلیارد تومان در بیش از ۲۳۵هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با افت ۶هزار و ۷۶۰واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و ۳۶۷هزار و ۶۰واحد قرار گرفت.

بیشترین اثر منفی بر دماسنج بازار سهام در روز جاری به نام نمادهای معاملاتی شرکت‌های بانک پاسارگاد، صنایع پتروشیمی خلیج فارس، معدنی و صنعتی گل گهر و بانک پاسارگاد شد و در مقابل شرکت‌های کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، تامین سرمایه امین و ملی کشت و صنعت و دامپروی پارس با رشد خود مانع افت بیشتر نماگر بازار سهام شدند.

بر اساس این گزارش، در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله ۳میلیارد و ۲۰۲میلیون ورقه به‌ارزش ۶هزار و ۴۲میلیارد تومان در ۲۱۲هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۷۵واحد افت کرد و در ارتفاع ۱۸هزار و ۵۰۱واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز بیشترین اثر منفی بر شاخص فرابورس به نام نمادهای معاملاتی پلیمر آریا ساسول، بهمن دیزل و سرمایه‌گذاری صبا تامین و بیشترین اثر مثبت بر این نماگر به نام اعتباری ملل، صنایع مادیران و فرآورده‌های غذایی و قند چهارمحال شد.

انتهای پیام/

منبع

تسنیم

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا