بانکبانک و بیمه

سرپرست بانک کشاورزی تشریح کرد: طرح ویژه بانک کشاورزی برای مساعدت با مشتریان دارای بدهی معوقه

فریدون بهبهانی سرپرست بانک کشاورزی در گفت و گویی، شرایط مساعدت بانک کشاورزی با مشتریان دارای بدهی معوقه در قالب طرح ویژه وصول مطالبات را تشریح کرد.

به گزارش آرمان اقتصادی از روابط عمومی و همکاری های بین الملل بانک کشاورزی، بهبهانی با اشاره به لزوم حمایت از تولید و تأمین منابع مالی طرح های تولیدی، طرح ویژه وصول مطالبات بانک کشاورزی را فرصت مناسبی برای بدهکاران این بانک دانست و اظهار داشت: در قالب این طرح درصورت تسویه کامل بدهی تسهیلات سرمایه درگردش، به شرط داشتن میانگین حساب، تا ۱۰۰ درصد اصل تسهیلات وصول شده و درصورت نداشتن میانگین حساب، تا ۸۰ درصد اصل تسهیلات وصول شده، امکان پرداخت تسهیلات جدید وجود دارد.

وی افزود: مشتریانی که اقساط تسهیلات سرمایه ای آن ها معوق شده نیز در صورت پرداخت قسط آخر و تسویه بدهی می توانند با شرایطی که گفته شد، از این طرح استفاده کنند.

 بهبهانی تصریح کرد: دراین طرح شرایط ویژه ای برای بخشودگی جرایم دیرکرد (۶درصد وجه التزام) در نظر گرفته شده است و کلیه بدهکاران بانک کشاورزی تا پایان مهرماه سال جاری می توانند با مراجعه به شعب این بانک در سراسر کشور مطابق با مقررات و ضوابط اعلام شده از این فرصت استثنایی بهره مند شوند.

این گزارش می افزاید: سرپرست بانک کشاورزی هدف از اجرای طرح ویژه وصول مطالبات را کمک به تداوم فعالیت واحد های تولیدی ، مساعدت با مشتریان و تحکیم پایه های امنیت غذایی کشور اعلام کرد.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا