بانکبانک و بیمه

پیام تسلیت سرپرست بانک کشاورزی به مناسبت رحلت حضرت محمد (ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع)

فریدون بهبهانی سرپرست بانک کشاورزی، در پیامی رحلت پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) را تسلیت گفت.

در پی، متن این پیام را مشاهده می فرمایید.

 

عشق محمد بس است و آل محمد…

۲۸ صفر، سالروز رحلت خاتم النبیین، رحمه للعالمین، محمد مصطفی (ص)؛ زمان سوگواری بر وفات رسول بی بدیل و پیام آور برحق دین اخوت و مهربانی است. این روز همچنین مصادف با شهادت امام حسن مجتبی (ع) امام دوم شیعیان، کریم اهل بیت و نوه رسول خدا (ص) است.

این مناسبت غم افزا، فرصت مغتنمی است تا با تامل و تفکر در سیره و روش زندگانی پیامبراکرم (ص) و ائمه اطهار (ع)، بکوشیم تا در طول حیات و درتمام ابعاد زیست خود، رهروانی آگاه، امتی هوشیار و پیروان حقیقی مکتب اسلام  باشیم.

خدمت رسانی به خلق خدا و گره گشایی از مشکلات مردم، از جمله رهنمودهای مکرر و وصایای موکد حضرت محمد (ص) و اهل بیت (ع) است و خوشبختانه خدمت در بانک کشاورزی، این فرصت و موهبت را نصیب ما کرده است تا با حمایت از فعالان پرتلاش بخش کشاورزی، کشاورزان شریف و زحمتکش و هموطنان عزیزمان، تلاش کنیم در مسیر عمل به رهنمودهای آنان گام برداریم.

سالروز وفات سید المرسلین، مفتاح الجنه، محمد مصطفی (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) را تسلیت می گویم و از خداوند متعال توفیق بندگی خاضعانه، خدمتگزاری خالصانه و جلب رضایت پروردگار را برای خانواده بزرگ بانک کشاورزی مسئلت دارم.

فریدون بهبهانی

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا