خودروصنعت، معدن، تجارت

مراسم تشییع پیکر شهید مدافع امنیت در شرکت پارس خودرو برگزار شد

مراسم تشییع و وداع با پیکر بسیجی شهید حسین تقی پور از پرسنل شرکت پارس خودرو که در اغتشاشات اخیر تهران و به دست فتنه گران به شهادت رسید در پارس خودرو برگزار شد.

همچنین بخوانید

به گزارش سایپانیوز، این مراسم با حضور مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا، فرمانده سازمان بسیج کارگری کشور، فرمانده بسیج کارگری تهران بزرگ، نماینده ولی فقیه در سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ، اعضای هیئت مدیره گروه خودروسازی سایپا، مدیرعامل شرکت پارس خودرو، جمعی از مدیران عامل و مدیران ارشد گروه خودروسازی سایپا، فرماندهان نظامی و انتظامی، خانواده محترم شهید، پرسنل شرکت های گروه خودروسازی سایپا و ایران خودرو در شرکت پارس خودرو برگزار شد.

در این مراسم حجه الاسلام و المسلمین علیزاده نماینده ولی فقیه در سپاه تهران بزرگ در این مراسم طی سخنانی گفت: شهادت حقیقت حیات است و شهید زنده و نظاره گر است و وقتی این استقبال و قدرشناسی همکاران را می بیند به خود می بالد.

او افزود: خوشا به حال این شهید که به آرزوی دیرینه اش رسید و و برای امنیت کشور و حفظ عفاف و حجاب جان خودر را تقدیم کرد و بدا به حال فتنه گرانی که ناجوانمردانه و مظلومانه این شهید سرافراز را به شهادت رساندند.

علیزاده تصریح کرد: کارگران چشم و چراغ کشور و تولید هستند، هم در سنگر تولید جهاد می کنند و هم همچون شهید تقی پور در سنگر دفاع از امنیت کشور و نوامیس مقابل فتنه گران می ایستند و جان خود را نثار می کنند.

دراین مراسم پیکر بسیجی شهید حسین تقی پور با حضور خانواده او طی تشریفات و نثار گل، بر دوش همکاران تشییع و برای خاکسپاری به گلزار شهدای امام زاده عقیل اسلامشهر منتقل شد.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا