بانکبانک و بیمه

تقدیر استاندار گلستان از نقش حمایتی بانک توسعه تعاون در پرداخت تسهیلات اشتغالزایی

استاندار گلستان با اهدای لوح سپاس از حمایت های بانک توسعه تعاون این استان در حمایت از تولید و اشتغال قدردانی کرد.

به گزارش آرمان اقتصادی از روابط عمومی بانک توسعه تعاون استان گلستان، جلسه تجلیل از یاوران اشتغال با حضور معاون اقتصادی استانداری، مدیرکل دفتر امور اقتصادی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) و مدیران بانکهای استان گلستان در محل ساختمان اداره کل کمیته امداد در گرگان برگزار شد.

در این جلسه بابایی مدیر کل کمیته امداد ضمن تقدیر از اقدامات بانک توسعه تعاون گفت: خوشبختانه همکاری بانک ها در استان با مجموعه کمیته امداد بسیار خوب بوده و در برخی از بانک ها حتی اعتبارات تسهیلات اشتغال به میزان ۱۰۰درصد جذب شده است.

در این لوح تقدیر که از سوی دهنوی معاون اقتصادی استانداری به نمایندگی از سوی استاندار به مدیر شعب این بانک اهدا شد. علی محمد زگانه استاندار گلستان از تلاش و زحمات ارزشمند محمدرضا شریفی مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان گلستان در راستای منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و تحقق شعار سال، در پیشبرد برنامه های تولید و تثبیت اشتغال وجذب، تخصیص و اعطای تسهیلات اشتغالزایی در نهاد مقدس کمیته امداد امام خمینی(ره) قدردانی کرد.

در بخشی از این لوح استاندار گلستان توفیق روز افزون مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان گلستان، در استمرارخدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را درسایه الطاف الهی و عنایات خاصه حضرت ولی عصر(عج) خواستار شد.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا