بانک و بیمهطلا و ارز

آخرین خبرها از بازار طلا و سکه/ کشتی‌آرای: قیمت‌ها هیجانی است


در پی افزایش قیمت‌ها در بازار طلا و ارز، طبق تأکید کشتی‌آرای هم‌اکنون قیمت‌ها در بازار هیجانی است و حباب سکه نیز به یک‌میلیون و ۶۵۰هزار تومان افزایش یافته است.

محمد کشتی‌آرای در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم درباره وضعیت بازار طلا و سکه در روز جاری، اظهار داشت: درحالی که قیمت جهانی طلا در هفته گذشته سیر نزولی داشت از روز پنج‌شنبه با تحولات سیاسی منطقه، قیمت اونس جهانی با افزایش همراه شد و با ۱۷ دلار افزایش هفتگی به ۱۶۶۲ دلار در روز جاری رسید.

وی با بیان اینکه با توجه به بحث مذاکرات، قیمت ارز مجدداً از روز پنج‌شنبه صعودی شده و به کانال ۳۲ هزار تومان افزایش یافته است، گفت: بنابراین با افزایش قیمت جهانی طلا و قیمت دلار در بازار داخلی، قیمت طلا و سکه امروز شنبه با افزایش همراه شده است.

همچنین بخوانید

به‌گفته کشتی‌آرای، قیمت سکه طرح قدیم با حدود ۴۰۰ هزار تومان افزایش به ۱۳ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان،  قیمت سکه طرح جدید با ۳۵۰ هزار تومان افزایش به ۱۴ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان، نیم‌سکه با ۱۵۰ هزار تومان افزایش به ۸ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان، ربع‌سکه نیز با ۱۵۰ هزار تومان افزایش به ۵ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان رسیده است.

 

وی با اعلام اینکه “هم‌اکنون قیمت سکه گرمی نیز ۳ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان است”، گفت:  قیمت طلای آب‌شده با ۱۰۰ هزار تومان افزایش به ۵ میلیون و ۹۲۰ هزار تومان، طلای ۱۸عیار نیز از یک میلیون و ۳۱۵ هزار تومان به یک میلیون و ۳۶۷ هزار تومان رسیده است.

این فعال بازار طلا و جواهر تأکید کرد که افزایش قیمت‌ها و افزایش تقاضا در بازار باعث افزایش حباب سکه شده است؛ بر همین اساس نیز حباب سکه با ۲۰۰ هزار تومان افزایش نسبت به پنج‌شنبه به یک میلیون و ۶۵۰ هزار تومان رسیده است.

او با تأکید بر اینکه قیمت‌ها در بازار هیجانی است، گفت: به‌نظر می‌رسد با تعطیلی بازار جهانی و قیمت ارز در بازار داخلی، قیمت طلا و سکه فعلاً در همین محدوده با نوساناتی همراه باشد.

انتهای پیام/+

منبع

تسنیم

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا