ارتباطات و فناوري اطلاعاتامور زیربنایی

دلخوش: چرا در این شرایط برخی دستگاه‌ها قیمت‌ها را افزایش می‌دهند؟

عضو هیات رئیسه کمیسیون تدوین آیین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی گفت: جوانان و مردم در طول انقلاب صف خودشان را همیشه از دشمنان جدا کرده اند و همراه خانواده شهدا و مردم هستند و امروز هم پای انقلاب خواهند ایستاد.

همچنین بخوانید

به گزارش آرمان اقتصادی، سیدکاظم دلخوش در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی بیان کرد: شرایط فعلی مملکت، شرایط بسیار حساسی است که همه ما مردم ایران که در طول انقلاب بیش از ۳۵۰ هزار شهید تقدیم این نظام و انقلاب کردیم باید حساسیت این زمان را حفاظت و حراست کنیم.

وی در توصیه ای به کسانی که این روزها وارد صحنه ها می شوند، گفت: ما صفمان را از صف دشمنان نظام و خون شهدا باید جدا کنیم، چرا که دنیای استعمار و استکبار و آنهایی که بی محابا مردم خودشان را به کشتن می دهند امروز داعیه دار حفاظت از نظام و انقلاب شده اند. همچنین در شرایط فعلی باید دستگاه های مختلف و آنهایی که در نظام جمهوری اسلامی کار می کنند، توجه داشته باشند که بی توجهی به حقوق ملت آنهایی که مشکل اقتصادی دارند در شرایط فعلی خیانت به مملکت است.

نماینده مردم صومعه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مردم ما از نظر اقتصادی دچار مشکل هستند و باید امروز توجه ویژه به مشکلات آحاد مردم داشته باشیم. در چنین شرایطی متاسفانه بعضی از دستگاه ها با افزایش قیمت ها و فشار اقتصادی به مردم مشکلات کشور و جامعه را اضافه می کنند. اگر کسی در چنین شرایط و مشکلات اقتصادی فشار بر مردم را افزایش دهد، او هم در صف خیانتکاران نظام است.

دلخوش یادآور شد: مثلا آقای وزیر مخابرات چرا در چنین شرایطی آبونمان مخابرات را از ۱۳۰۰ تومان ۱۷ هزار و ۷۰۰ تومان کرده اید؟ آقای وزیر جهاد کشاورزی دقت کن برای چه نمی توانی قیمت کالاهای ضروری مردم را کنترل کنید؟ آیا این خدمت به مردم است؟ ارزاق عمومی مردم روز به روز گران‌تر می شود و مردم در فشار اقتصادی هستند. آقای وزیر نیرو، آبی که کشاورز برای هر هکتار استفاده می کرد  یک میلیون تومان دریافت می کردید امسال چرا بابت هر هکتار آب کشاورزی سه میلیون تومان از کشاورز گرفته اید؟

وی خطاب به وزیر جهاد کشاورزی گفت: اگر می خواهید ارزاق عمومی ارزان به دست مردم برسد حق ندارید هزینه کشاورز را بالا ببرید. خواهش می کنم وزارتخانه های مختلف دقت کنند.

عضو هیات رئیسه کمیسیون تدوین آیین‌نامه داخلی مجلس یادآور شد: بحث رتبه بندی، اخراج پرستاران، حقوق بازنشستگان، کارکنان فصل یک راهداری که لیست آن را داده ام امضا کنید، چند ماه هست که حقوق دریافت نکرده اند. چرا وزارت نیرو ۴ ماه است در شرایط سخت فعلی به کارکنان خود حقوق نداده است؟ آقای وزیر مگر در این شرایط خودتان می توانید با نگرفتن حقوق زندگی تان را بچرخانید؟ آیا اینها آب به آسیاب دشمن ریختن نیست؟

دلخوش اظهار کرد: تقاضا دارم بحث طرح مهرآفرین که یک بار مطرح شد، بار دوم موضوع آزمون مطرح شد یعنی چه؟ یعنی دستگاه های اجرایی یا خودشان را جای مردم نمی دانند یا شرایط را درک نمی کنند.

وی با اشاره به آیه ای از قرآن بیان کرد: کسانی که جامعه را با اعمال و افعال خود تحریک می کنند بدانند که «مردم را به غیر از زبان های خودتان بخوانید.»

سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: اعتقاد دارم که جوانان و مردم ما قطعا در طول انقلاب صف خودشان را همیشه از دشمنان جدا کرده اند و همراه خانواده شهدا و مردم هستند و امروز هم پای انقلاب خواهند ایستاد.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا