بانکبانک و بیمه

شماره جدید مجله بانک ملی منتشر شد


شماره جدید مجله بانک ملی ایران ، با شکل و محتوای متفاوتی نسبت به شماره های پیشین منتشر شد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی (ecoideal)، شماره ۲۴۳ مجله این بانک در شهریور ماه ۱۳۹۶ در ۶۸ صفحه منتشر شده و پرونده ویژه این شماره به ۸۹ سالگی بانک ملی ایران پرداخته است.

گفت و گویی با عوامل ساخت فیلم ۷۵ سالگی بانک، جزو مطالب خواندنی پرونده این شماره محسوب می شود."گام هایی برای سربلندی خانم ها"،"هر نیم ساعت از صندلی جدا شو" ونبض بانک روی خط آی تی"از دیگر گزارش های خواندنی این شماره مجله است.
لازم به ذکر است مجله بانک ملی ایران که قدمتی ۸۴ ساله دارد، در شماره های اخیر، شاهد تفاوت های کلی با شماره های پیشین است.
در این شماره ها تلاش شده است تا مجله بانک ملی ایران فضای تازه ای را چه در حیطه شکلی و چه در حیطه محتوایی تجربه کند.
طرح روی جلد، صفحه بندی داخلی و ترکیب محتوای مجله با تغییرات محسوسی همراه شده است. پرونده موضوعی، گزارش ها و مصاحبه های جذاب، مطالب کوتاه و موجز و ارائه مقالات کاربردی از تغییراتی است که خوانندگان مجله آن را به خوبی مشاهده می کنند.
بانک ملی ایران علاوه بر رسانه های دیجیتال، از ظرفیت رسانه مکتوب نیز با دقت کامل استفاده کرده تا علاقه مندان به نشریات کاغذی را بیش از پیش راضی نگه دارد.
مجله بانک ملی ایران در همه واحدهای صف و ستاد بانک در سراسر کشور توزیع  و امکان دریافت آن از طریق سایت بانک نیز فراهم است.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا