بانکبانک و بیمه

زائران حسینی از خدمات بانک مهربانی‌ها استقبال کردند

آمار خودپردازهای مستقر شده در نقاط مرزی حاکی است زائران اباعبدالله الحسین(ع) به‌صورت گسترده از خدمات بانک قرض‌الحسنه مهر ایران استقبال کردند.
به گزارش آرمان اقتصادی از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، در ایام اربعین حضرت سیدالشهدا امام حسین (ع) و پیاده‌روی عظیم مشتاقان و دلدادگان حسینی، جمعیت میلیونی از سراسر کشور خود را به کربلا رسانده تا عشق و ارادت و دلداگی خود را به سید و سالار شهیدان به منصه ظهور برسانند.
از این رو بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در راستای تحقق مأموریت‌های فرهنگی و اجتماعی خود، نسبت به فراهم‌سازی امکانات رفاهی برای زائران حسینی (ع) در نقاط مرزی اقدام کرد.
بر همین اساس در نقاط مرزی استان‌های ایلام، کردستان، کرمانشاه و آذربایجان غربی خودپردازهایی مستقر شد که زائران بتوانند به‌راحتی نسبت به برداشت پول از حساب خود اقدام کرده یا خدمات بانکی مورد نیاز خود را دریافت کنند.
زائران حسینی در ایام اربعین حدود ۳۸هزار تراکنش از خودپردازهای بانک قرض‌الحسنه مهر ایران انجام داده‌اند. ارزش تراکنش‌های انجام شده، تنها از خودپردازهای مستقر در نقاط مرزی ایلام به بیش از ۱۴۴ میلیارد ریال می‌رسد.
گفتنی است خودپردازهای بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به‌صورت ۲۴ساعته مشغول خدمت‌رسانی به دلدادگان امام حسین(ع) بودند. استقبال گسترده از خودپردازهای بانک قرض‌الحسنه مهر ایران موجب پول‌گذاری بیش از ۵ بار در روز برای برخی خودپردازها شد.
افزون بر این، بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به‌عنوان پیشگام عرصه خدمات‌رسانی در حوزه‌های اجتماعی، در ایام اربعین زمان کار شعبه مهران را نیز به ساعت ۱۹ افزایش داد تا علاوه بر ارائه وجوه نقد مورد نیاز زائران عتبات عالیات، امکان دسترسی به خدمات انتقال وجه و دیگر خدمات بانکی برای عزاداران حسینی فراهم شده باشد.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا