كشاورزی و دامپروریکسب و کار

راز موفقیت کشاورزان پر درآمد لو رفت! کشت محصول در تمام فصول سال؟!

اگر شما هم جزو آن دسته از صاحبان کسب و کار مرتبط با کشاورزی هستید که تغییر فصول سال میزان محصول دهی و فروشتان را در مشت خود گرفته‌است و کنترل می کند؛ در ادامه با ما همراه باشید.

– بارها شده محصول باغ به خاطرسرما بسوزه و با این که کلی هزینه‌ی کاشت درخت جدید داده بودیم اما تابستون هیچ محصولی نداشتیم.

– تغییر ناگهانی دمای هوا بعد از عید امانمون رو بریده بود. درختامون شکوفه می‌زدن و یا بذرپاشی می‌کردیم  و یکدفعه طوری هوا سرد می‌شد انگار نه انگار وارد فصل بهار شده ایم این شد که به فکر راه چاره ای افتادیم. گفتند کنار درخت ها آتش به راه بندازیم تا حداقل گرما و دودش، گل های میوه رو حفظ کنه اما ورق برگشت و یکی از درخت‌ها اتش گرفت. این بار جای سرما اتش‌سوزی محصولمان را همراه درخت ها نابود کرد…

همچنین بخوانید

 

نایلون گلخانه فقط برای گلخانه نیست!!!

مکالمات بالا برای شما نیز آشنا بود ؟ فکر می‌کنید راه چاره چیست؟ تکنولوژی پیشرفته امروزه راه‌های فراوانی برای محافظت و نگه داری از محصولات کشاورزی پیش روی ما قرار داده است. یکی از ساده‌ترین و کم هزینه‌ترین راه‌ها، استفاده از نایلون گلخانه یا نایلون کشاورزی می‌باشد. بر خلاف تصور عموم، نایلون گلخانه فقط برای گلخانه کاربرد ندارد؛ این نایلون که زیر مجموعه‌ای  از نایلون عریض شناخته می شود با کمک افزودنی‌های مختلف می تواند محصولات را از سرما، آفت،‌ آلودگی، آسیب دیدگی با اشعه‌ی مادون قرمز و غیره حفظ کند!‌ جالب نیست؟

نایلون گلخانه چیست و از چه چیزی ساخته می‌شود؟

نایلون گلخانه نوعی پلاستیک با عرض و زخامت زیاد است که به علت استفاده به عنوان پوشش محافظ گلخانه، به این نام شناخته می‌شود. نایلون گلخانه از مواد اولیه‌ای مانند:‌ پلی‌اتیلن، پلی‌استر‌ها، پلی‌فلوئورید وینیل و پلی‌کلرید وینیل تولید می‌شوند. این نایلون هنگام تولید  با افزودنی‌هایی نظیر IR ادغام می شود تا بتوان به عنوان نایلونی با کیفیت آن را به بازار عرضه کرد.

چه افزودنی هایی در نایلون گلخانه استفاده؟

افزودنی های نایلون گلخانه به منظور بالا بردن استحکام نایلون، جلوگیری از آسیب توسط اشعه مادون قرمز، از بین بردن آلودگی و باکتری‌های مخرب، از بین بردن مه و شبنم و … به این پلاستیک افزوده می شوند. نام برخی از این افزودنی ها عبارت‌اند از:

  • افزودنی مادون قرمز(IR)
  • افزود‌نی ضد اشعه خورشید Anti-UV))
  • افز‌‌‌‌ودنی ضد مه Anti-Fog))
  • افزودنی ضد باکتری AB))
  • ا‌فزودنی اتیل‌ونیل‌استات EVA))
  • افز‌ودنی ضد الکتریسیته‌ی ساکن Antistatic))
  • افزود‌نی لیز‌کننده (Slip Agent)
  • افزو‌دنی آنتی‌اکسیدان (Antioxidant)
  • افزودنی‌ ضد چسبندگی (Anti-block)
  • و…

نکته:‌ استفاده از این افزودنی‌ها در معمولا متناسب با نیاز مشتریان تنظیم می‌شود بنابراین امکان حذف و اضافه کردن افزودنی مورد نظر شما به نایلون گلخانه نیز امکان پذیرمی‌باشد.

فواید متعدد نایلون گلخانه

همانطور که قبلا هم اشاره شد نایلون گلخانه مزایای زیادی دارد که در ادامه برخی از آنها را با هم بررسی می‌کنیم:

  • استحکام و عرض زیاد برای پوشش دهی بهتر محصولات در عین سبک بودن.
  • فراهم کردن امکان کشت محصولات مختلف در همه‌ی فصول سال
  • دوام بالا در طول سالیان متوالی بدون تخریب پذیری
  • مقاومت در برابر عوامل آسیب زای خارجی نظیر برف، بارون، تگرگ،‌طوفان و…
  • امکان اضافه کردن افزودنی های مختلف برای افزایش کارایی
  • جلوگیری از آفت‌زدگی محصولات و حمله‌ی حشرات
  • سرعت بخشیدن به رشد محصول و باروری بیشتر آن
  • قابلیت چاپ پذیری بالا

کاربرد نایلون گلخانه در صنایع گوناگون

کاربرد نایلون گلخانه فقط به محصولات زراعی و باغی محدود نمی‌شود و علاوه بر کشاورزان، دام‌پروران و دیگر مشتری‌های این پلاستیک نیز از مزایای آن بهره‌مند می‌شوند. نایلون عریض علاوه بر ساخت پوشش محاقظ گلخانه برای عایق کردن انواع استخر، ضدباکتری‌سازی استخر پرورش ماهی، عایق سرما کردن ساختمان های درحال ساخت، پوشاندن بخش های مختلف دام داری‌ها برای حفظ دام و … نیز استفاده می‌شود.

قیمت نایلون گلخانه

قیمت نایلون گلخانه همانند دیگر انواع پلاستیک همواره در حال تغییر می باشد بنابر این بهتر است برای اطلاع از قیمت روز این نایلون با مشاوران و فروشندگان در تماس باشید. شرکت تجارت پلیمر ژوبین با ده ها سال تجربه‌ی خدمت‌رسانی از شما دعوت به عمل می آورد تا از مشاوره‌ی رایگان برای خرید انواع  نایلون گلخانه و پلاستیک بسته‌بندی بهره‌مند شوید.

خرید نایلون گلخانه با بهترین کیفیت

برای خرید انواع نایلون گلخانه باید پارامترهای مختلفی رو در نظر داشته باشید. برای مثال باید بدانید عمر مفید انواع نایلون عریض پنج سال می‌باشد. همچنین شما می توانید این نایلون را به صورت درجه ۱ درجه ۲ وبا کیفیت و قیمت پایین‌تر نیز سفارش بدهید. شرکت رول پلیمر امکان سفارشی سازی این محصول را نیز فراهم کرده است. سفارش در ابعاد دلخواه مشتری، محصولی با کیفیت و کم ترین قیمت، دریافت مستقیم از کارخانه و یا خرید نایلون دست دوم، قابلیت چاپ بر روی این نایلون ها، امکان انتخاب نوع افزودنی ها همراه با مشاوره ی رایگان از جمله مزایایی است که با سفارش از این شرکت از آن بهره‌مند خواهید شد.

منبع
این مطلب رپورتاژ آگهی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا