انرژی

آغاز عملیات اجرایی آبرسانی به ۱۰۷ روستای دزفول و اندیمشک

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان از آغاز عملیات اجرایی آبرسانی به ۱۰۷ روستا در شهرستان‌های دزفول و اندیمشک خبر داد و گفت: با اجرای این طرح مشکل تامین آب این روستاها به طور کامل برطرف خواهد شد.

محمدرضا کرمی نژاد در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به آغاز عملیات اجرایی آبرسانی به ۱۰۷ روستا در شهرستان‌های دزفول و اندیمشک اظهار کرد: طرح آبرسانی به ۷۳ روستای شهرستان دزفول از روز گذشته آغاز شده و امیدواریم با اجرای کامل این طرح شاهد حل مشکل تامین آب این روستاها باشیم.

وی با بیان اینکه اعتبار اجرای طرح آبرسانی به ۷۳ روستای دزفول حدود ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال است، افزود: این روستاها در بخش‌های سردشت و شهیون به ویژه منطقه محروم احمد فداله هستند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: روز گذشته همچنین طرح آبرسانی به ۳۴ روستای بخش الوار گرمسیری شهرستان اندیمشک با اعتبار قابل توجهی آغاز شد.

کرمی نژاد عنوان کرد: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده قرار است تا این طرح ظرف مدت ۸ ماه به نتیجه برسد و مشکل تامین آب این ۳۴ روستای بخش الوار گرمسیری اندیمشک برای همیشه حل شود.

وی در پایان گفت: اجرای این طرح‌های آبرسانی بر عهده بسیج سازندگی سپاه خوزستان است و اعتبار آن از طریق طرح محرومیت‌زدایی قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) تامین می‌شود.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا