راه و ساختمانکسب و کار

املاک داران تخصصی ترین وب سایت آگهی املاک کشور

دورنمای کسب و کارها در تمامی نقاط جهان این ذهنیت را ایجاد می نماید که عمر کوتاهی برای کسب و کارهای سنتی باقی مانده است. در این صورت کسانی که نتوانند خود را با موقعیت جدید وفق دهند به احتمال قریب به یقین از میدان معاملات تجاری خارج خواهند شد.

 این موضوعی است که در چند سال اخیر هم بسیار مورد توجه کارشناسان حوزه دیجیتال مارکتینگ قرار گرفته است. مجموعه املاک داران در همین راستا وب سایتی را طراحی نموده است که علاوه بر نیازهای بازار املاک به سایر شاخه های خدمات در این زمینه هم می پردازد.

 

همچنین بخوانید

عصر ارتباطات یا زمانی برای خرید

 شاید اگر تا یکی دو دهه پیش به افراد گفته می شد، زمانی فرا خواهد رسید که برای خرید هیچ یک از اقلام اساسی زندگی نیاز به خروج از خانه یا محل کار خود ندارید، کمی عجیب و غیر منطقی به نظر می رسید. اما با پیشرفت تکنولوژی و نفوذ اینترنت در تمامی ابعاد زندگی انسان ها، امروزه شاهد خریدهای عمده و حتی خرید اجناس گران قیمت در فضای مجازی هستیم.

تا جائیکه حتی طلا و جواهرات که از جمله کالاهای لوکس و گران قیمت محسوب می شوند امروزه به راحتی در سایت ها و پیج ها به فروش می رسند. اگرچه شاید در این مورد بحث اعتماد سازی نیز تاثیر جالب و مهمی را داشته باشد، اما تکنولوژی و پیشرفت هر روزه جامعه به سمت فضای مجازی و هوش مصنوعی باعث شده تا خواه ناخواه به این محیط اعتماد و یا شاید بهتر بگوییم عادت کنیم.

املاک داران معجزه بازار املاک

مشاوره حقوقی مسکن

 یکی از مواردی که تمامی کسب و کارها باید در کنار توجه به فضای مجازی در نظر داشته باشند، ایجاد ارزش افزوده برای معرفی خودشان در بازار است. این ارزش افزوده از ایجاد یک خدمت جدید برای کاربران تا ارائه خدمات پس از فروش می تواند متفاوت باشد.

در زمینه املاک نیز همین موضوع دقیقا صدق می کند. با این تفاوت که شاید بیشتر افراد نمی دانند که ارزش افزوده مشاوره املاک چه مواردی می تواند باشد.

به طور مثال ارائه فایل های ارزان قیمت که به نیاز روز بازار نیز نزدیک باشد از جمله مواردی است که می تواند کاربران را به سمت وب سایت ها راهنمایی نماید.

اوضاع اقتصادی کنونی جامعه می طلبد، فایل های مناسبی در دسترس مشاوران باشد تا بدین صورت بتواند افراد مختلف با هر نوع سلیقه ای را متقاعد سازند. اما خدمات یک وب سایت تخصصی همچون املاک داران نباید تنها به این موضوع خاتمه یافته و حتما باید به سایر نیازهای مشتری نیز پرداخت.

املاک داران در سیاست های جدید خود برای مجموعه، سرمایه گذاری در مناطق پرسود و پربازده را جزء خدمات ویژه خود قرار داده است. این نوع از سرمایه گذاری به دلیل همراهی مشاوران املاک باتجربه، مشاور حقوقی مسکن و مشاوره سرمایه گذاری املاک در هنگام معرفی یا انعقاد قرارداد در کنار مشتریان عزیز، هم ریسک را کاهش می دهد و هم سودآوری را تا حد زیادی بالا می برد.

سرمایه گذاری املاک در هیچ یک از دوره های زمانی با ضرر همراه نبوده است. پس می تواند به عنوان یکی از بازارهای مالی بسیار عالی برای سرمایه گذاری های هرچند کوچک افراد در  نظر گرفته شود.

سرمایه گذاری در املاک داران، فرصت ایجاد آینده ای روشن

مشاوره سرمایه گذاری مسکن در املاک داران

یکی از موارد مهمی که ذهن بسیاری از افراد را در اوضاع اقتصادی کنونی و تورم موجود به خود معطوف داشته است، استفاده از سرمایه های اندکشان در بازار و جلوگیری از هدر رفت آن است. اینگونه افراد اغلب به فکر آینده فرزندان خود هستند و یا زوج های جوانی هستند که می خواهند از همان ابتدای زندگی مبالغ کوچکشان را در یک بازار امن همچون مسکن، سرمایه گذاری نمایند.

مجموعه املاک داران برای رفاه حال تمامی مشتریان خود گزینه ای به نام تجمیع سرمایه در پروژه های بزرگ ساختمانی و سرمایه گذاری در مناطق کمتر برخوردار، که آینده خوبی را در چند سال آینده خواهند داشت در نظر گرفت است. در این صورت افراد حتی با مبالغی در حد ۴۰۰ یا ۵۰۰ میلیون تومان هم می توانند صاحب خانه شوند.

در اینگونه موارد توصیه کارشناسان سرمایه گذاری این مجموعه خرید چند متری از یک پروژه بزرگ ساختمانی است. و از آنجائیکه تورم در بازار املاک حتی در کشورهای صنعتی و پیشرفته دنیا وجود دارد و هیچ گاه نمی توان میزان آن را صفر در نظر گرفت، نه تنها ارزش پول این افراد حفظ می شود بلکه به مرور زمان سود قابل توجهی نیز نصیبشان خواهد شد.

یکی از انواع پروژه های با سود عالی برای سرمایه گذاری، پروژه های مشارکت در ساخت هستند. در این موارد یکی از طرفین زمین را با یک سازنده به اشتراک گذاشته و طی قراردادی پس از اتمام ساختمان سازی آپارتمان ها به نسبت مناسب بین طرفین تقسیم می گردند.

دراین حالت افراد با داشتن مبالغ پس انداز خود حتی به مقدار کم می توانند در این پروژه ها مشارکت کرده و از سود خوبی در نهایت کار برخوردار شوند. این موضوع هم نقد‌‌ینگی موجود در دست سازنده ها را بالا می برد و هم سرمایه های افراد، از پیش خرید یک واحد کامل تا خرید بخش کوچکی از یک واحد، در بازار مطمئنی قرار می گیرند.

املاک داران در وب سایت خود به آدرس amlakdaran.com  و در شبکه های اجتماعی خدمات بی نظیری را به کاربران خود ارائه میدهد. تا جایی که به زودی خواهید توانست از خدمات ساختمانی این پلتفرم نیز برخوردار شوید.

 

برچسب ها : املاک داران,مشاوره سرمایه گذاری ملک,مشارکت در ساخت وساز

منبع
این مطلب رپورتاژ آگهی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا