بانکبانک و بیمه

پرداخت ۸۸۰ میلیارد ریال تسهیلات به بخش کشاورزی استان مرکزی

سرپرست مدیریت شعب استان مرکزی در جلسه‌ای با مدیرعامل و اعضا هیات مدیره صندوق حمایت از بخش کشاورزی استان اظهار کرد: ازآنجاکه ضریب اشتغال‌زایی در بخش‌های کشاورزی و صنعت بیشتر است لذا تأمین سرمایه در گردش واحدهای تولیدی فعال در این‌گونه بخش‌ها از اهداف و برنامه‌های اولویت‌دار بانک توسعه تعاون است.

به گزارش آرمان اقتصادی از روابط عمومی مدیریت شعب استان مرکزی،حسینی معصوم همچنین با اشاره به تسهیلات پرداختی از ابتدای سال تا پایان شهریور ماه گفت : از مجموع تسهیلات پرداختی بانک توسعه تعاون از ابتدای سال بیش از ۸۸۰ میلیارد ریال در بخش کشاورزی پرداخت شده است.که این میزان نسبت به مدت مشابع سال قبل دارای رشد ۲ برابری است.

وی با تأکید بر نقش موثر بانک توسعه تعاون درحمایت از طرح‌های ملی خاطرنشان کرد: از سال ۹۴ تاکنون این بانک بنا بر وظایف قانونی تعیین‌شده نقش مهمی را در پشتیبانی از طرح‌های ملی مختلف نظیر اشتغال پایدار روستایی، طرح رونق تولید، بند الف تبصره ۱۸ و اشتغال فراگیر بر عهده داشته است.

مدیر شعب استان مرکزی با اشاره به تفاهم‌نامه موجود با صندوق حمایت از بخش کشاورزی گفت: بانک آماده است تا در خصوص رفع نیاز واحد های تولیدی عضو صندوق به متقاضیان ،تسهیلات سرمایه در گردش پرداخت کند.

رئیس هیات مدیره صندوق حمایت از بخش کشاورزی نیز در این نشست گفت : خوشبختانه تعامل خوبی بین بانک و صندوق برقرار است که از آثار آن می توان به رونق خوب واحد های تولیدی عضو صندوق اشاره کرد. وی همچنین ابراز امیدواری کرد با ادامه این روند شاهد شکوفایی بیش از پیش بخش کشاورزی در استان باشیم.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا