بانکبانک و بیمه

رشد ۲۶ درصدی ضمانت نامه های صادره بانک توسعه تعاون در استان بوشهر

صدور انواع ضمانت نامه های بانکی از سوی شعب بانک توسعه تعاون استان بوشهر در شش ماه اول سال ۱۴۰۱ نسبت به پایان سال ۱۴۰۰ رشدی معادل ۲۶ درصد را داشته است.

به گزارش آرمان اقتصادی از روابط عمومی مدیریت شعب بانک توسعه تعاون استان بوشهر، تعداد ضمانت نامه‌های صادره شعب بانک توسعه تعاون استان بوشهردرپایان سال ۱۴۰۰معادل ۸۶۵ فقره به مبلغ ۲۷۵۰ میلیارد ریال و تعداد ضمانت نامه‌های صادر شده درشش ماه ابتدایی سال جاری نیز برابر با ۶۴۵ فقره به مبلغ ۳۴۵۰ میلیاردریال بوده ، که این امر بیانگر اعتماد فعالین اقتصادی ، موسسات ، سازمانها و شرکتها به شعب بانک توسعه تعاون است.

متقاضیان برای صدور انواع ضمانت نامه های بانکی در کلیه بخش‌های مختلف اقتصادی می‌توانند ضمن مراجعه به ۱۱ شعبه بانک توسعه تعاون در استان بوشهر ازخدمات صدور این سند در کوتاه‌ترین زمان ممکن بهره‌ مند شوند .

با توجه به موقعیت استان و حضور صنایع ملی نفت،گاز، پتروشیمی در بوشهر یکی از بانک‌هایی که در حال حاضر بخشی از بازار صدور ضمانت نامه بانکی را به خود اختصاص داده، بانک توسعه تعاون است که این خدمات را به مشتریان واجد شرایط دریافت انواع ضمانت نامه های بانکی متناسب با نیازهای آنها ارائه می‌کند.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا