انرژی

آب شرب بیش از ۲۴ هزار نفر در شوش پایدار شد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان از بهره‌برداری از سه پروژه آبرسانی در شهرستان شوش خبر داد و گفت: با بهره‌برداری از این طرح‌ها آب شرب بیش از ۲۴ هزار نفر پایدار شده است.

همچنین بخوانید

محمدرضا کرمی نژاد در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: سه پروژه آبرسانی در شهرستان شوش برای جمعیت تحت پوشش بیش از ۲۴ هزار نفر وارد مدار بهره‌برداری شد و آب این مناطق با اجرای این پروژه پایدار شده است.

وی با بیان اینکه عزم دولت و توجه وزارت نیرو و آبفا کشور برای آبرسانی به شهرها و روستاهای خوزستان قابل توجه است، افزود: پروژه چاه شهرک ابوذر و شهرک دانیال برای جمعیت تحت پوشش ۱۴ هزار نفر وارد مدار بهره‌برداری شده است تا آب این مناطق پایدار شود.

مدیرعامل آبفا خوزستان ادامه داد: با اجرای خط انتقال از این چاه‌ها تا شبکه آب شهری شهرستان شوش و نصب الکتروپمپ شناور، تابلوی برق و احداث دیوار محوطه، این پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان وارد مدار شده است.

کرمی نژاد عنوان کرد: پروژه آبرسانی به روستای خلف مسلم و جوی مجید از بخش مرکزی شهر شوش با اعتبار ۲۰ میلیارد تومان برای جمعیت ۶ هزار و ۳۰۰ نفر دیگر پروژه آبرسانی است که تکمیل و وارد مدار بهره‌برداری شده است.

وی ادامه داد: همچنین پروژه آبرسانی به روستاهای خشان و حلوه هانی با جمعیت ۲ هزار نفر از بخش مرکزی شهرستان شوش تکمیل و وارد مدار بهره‌برداری شده است.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا