انرژی

ارائه گزارش عملکرد چند ماهه وزارت نیرو در کمیسیون صنایع

عکس: آرشیو

عضو هیات رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس از حضور وزیر نیرو و ارائه گزارش عملکرد سال جاری این وزارتخانه در جلسه کمیسیون صنایع خبر داد.

همچنین بخوانید

روح الله ایزدخواه در گفت و گو با ایسنا، در تشریح جلسه امروز (سه شنبه) کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: جلسه امروز کمیسیون با حضور وزیر نیرو و معاونین وی تشکیل و بحث قطعی برق صنایع مطرح شد.

وی با بیان اینکه وزیر نیرو گزارش مفصلی از عملکرد امسال این وزارتخانه ارائه کرد، گفت: علی اکبر محرابیان گزارشی در رابطه با دستاوردهای خوبی که امسال نسبت به سال گذشته داشتند ارائه کرد که باعث شده بود در صنایع کوچک هیچ قطعی برقی وجود نداشته باشد و در صنایع بزرگ هم برنامه قطعی برق منظمی باشد تا کمترین آسیب به صنعت برسد.

نماینده مردم تهران افزود: با توجه به ابتکارات و تلاش هایی که دولت انجام داده گزارش قابل قبولی بود و اعضای کمیسیون قریب به اتفاق از وزیر نیرو در این رابطه تقدیر کردند.

عضو هیات رئیسه کمیسیون صنایع و معادن گفت: مجلس به دنبال الزام آن است تا در سال آینده دیگر هیچ گونه قطع برقی برای صنایع اتفاق نیفتد و آقای وزیر نیز قول دادند برای سال آینده به نحوی مدیریت شود که به اصطلاح هیچ قطع برقی برای صنعت انجام نشود.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا