بانکبانک و بیمه

تکمیل فرایند پرداخت وام خرد غیرحضوری با عملیاتی شدن سفته الکترونیک

مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت گفت: فرایند پرداخت وام خرد با عملیاتی شدن سفته الکترونیک به صورت صددرصد غیرحضوری انجام می شود.

محمدحسین حسین زاده افزود: بعد از احراز هویت و افتتاح حساب به صورت غیرحضوری، از سال گذشته نیز  با عملیاتی شدن سفته الکترونیک و تعریف مقررات و ضوابط و همچنین سامانه ها در وزرات اقتصاد و دارایی و بانک مرکزی مشتریان می توانند وام های خرد را به صورت الکترونیک دریافت کنند.
وی با بیان اینکه امکان خرید و صدور اینترنتی سفته به صورت شبانه روزی در بانک قرض لحسنه رسالت فراهم است، اظهارداشت: از این پس کاربران می توانند بدون محدودیت زمانی و مکانی امکان خرید سفته را داشته باشند و به صورت آنلاین ظهرنویسی سفته را نیز انجام دهند.
حسین زاده، صرفه جویی در زمان و هزینه، امنیت بیشتر و تسهیل در دریافت و خرید نسبت به سفته کاغذی را از مزایای سفته الکترونیک برشمرد ویادآور شد: متقاضیان می توانند با مراجعه به سایت آی کاپ به نشانی https://www.icup.ir نسبت به خرید سفته الکترونیک اقدام کنند.
وی همچنین با بیان اینکه بانک قرض الحسنه رسالت در چند سال اخیر برای کمک به تسهیل فرایند پرداخت غیرحضوری وام، سامانه اعتبارسنجی مرات را به کار گرفته است، اظهارداشت: در حال حاضر این سامانه بیش از چهارمیلیون عضو دارد .

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا