کسب و کار

۵ مدل جدید و شیک نرده استیل و راه پله

هدف اصلی استفاده از نرده راه پله، ایجاد یک تکیه‌گاه برای عبور از پله‌ها و امنیت بیشتر است. البته امروزه استیل نرده علاوه بر امنیت، برای زیباتر شدن دکوراسیون خانه یا شرکت نیز کاربرد دارد. پس باید در زمان خرید این لوله استیل، به نکات مختلفی توجه کنید تا بهترین انتخاب را داشته باشید. در این مطلب ابتدا ضرورت وجود نرده و سپس چند مدل جدید نرده استیل را بررسی می‌کنیم. پس اگر قصد خرید آنلاین استیل را دارید، این مطلب را تا انتها بخوانید.

5 مدل جدید و شیک نرده استیل و راه پله

ضرورت استفاده از نرده برای راه پله

برای ارتباط طبقات مختلف یک ساختمان از راه پله استفاده می‌شود که بسیار پرکاربرد و پرمصرف است. پس باید برای امنیت بیشتر آن و کاهش خطرات احتمالی چاره‌ای بیندیشید. این امر برای مکان‌هایی که کودکان تردد دارند، اهمیت بیشتری دارد. استفاده از نرده استیل راه پله یکی از روش‌های کاهش خطر پله‌ها است.

همچنین بخوانید

چرا برای راه پله از نرده استیل استفاده کنیم؟

ماده اولیه ساخت نرده استیل، استیل ضد زنگ است. در لوله استیل از نیکل و مقداری آلیاژ استفاده می‌شود که جلوی بروز زنگ‌زدگی را می‌گیرد. این خاصیت ضد زنگ بودن سبب شده تا بتوان از این ماده در جاهای مرطوب مانند اطراف استخر و حتی زیر دریا استفاده کرد. همچنین استیل مقاومت خوبی در برابر فشار و ضربه دارد و نصب آن بسیار آسان است.

نرده استیل تعمیر و نگهداری آسانی دارد و می‌تواند امنیت و زیبایی را یک جا به محیط شما هدیه کند. به دلیل مقاومت بالای لوله استیل، برای مکان‌های عمومی مثل نمایشگاه‌ها، بیمارستان‌ها، ساختمان‌های اداری و بانک‌ها از نرده استیل استفاده می‌شود. این نرده‌ها سبک هستند و به‌راحتی می‌توانید آن‌ها را جابه‌جا کنید.

ویژگی‌های لوله استیل

  • تمیز شدن آسان
  • عدم تغییر رنگ و شکل در طول زمان
  • عایق در برابر تغییرات هوا و نور خورشید
  • مقاومت بالا در محیط اسیدی و قلیایی
  • سبک
  • قابل بازیافت
  • ضدخوردگی
  • مقاومت بالا در برابر حرارت، فشار و ضربه
  • براق
  • زیبا
  • ضدخش
  • ضدزنگ

دسته‌بندی نرده استیل بر اساس آلیاژ

لوله استیل بر اساس آلیاژ بکار رفته در آن به دو دسته نرده استیل ۲۰۱ و نرده استیل ۳۰۴ تقسیم می‌شود که در ادامه با آن‌ها آشنا خواهید شد.

آشنایی با نرده استیل ۲۰۱

این نوع لوله استیل از حدود ۴% نیکل و مقدار کمتری آلیاژ ساخته می‌شود. به دلیل استفاده کمتر از آلیاژ در این نوع نرده، نسبت به نرده استیل ۳۰۴ مقاومت کمتری در برابر رطوبت و خوردگی دارد. البته تصور نکنید که این نوع لوله استیل هیچ کارایی ندارد. بلکه فقط در محیط‌های مرطوب، استحکام کمتری دارد.

ماده‌ای که خاصیت ضد زنگ دارد، نیکل است و به دلیل وجود میزان کم نیکل در نرده استیل ۲۰۱، نسبت به نوع دیگر کمتر می‌تواند در محیط‌های مرطوب یا در معرض نور خورشید و تغییرات آب‌وهوایی، کیفیت اولیه خود را حفظ کند. بنابراین باید برای بالا بردن عمر این نرده استیل، در مکان‌های خشک و محیط‌های داخلی از آن استفاده کنید. شما می‌توانید برای فضای داخل خانه خود از لوله استیل ۲۰۱ استفاده کنید؛ اما برای فضاهای بیرونی بهتر است حتما نرده استیل ۳۰۴ را انتخاب کنید تا طول عمر بیشتری داشته باشد.

نرده استیل ۳۰۴

یکی از باکیفیت‌ترین و پرفروش‌ترین لوله استیل، استیل ۳۰۴ است که برای ساخت نرده استیل کاربرد دارد. در ساخت این نرده از حدود ۸% نیکل و مقدار بالاتری آلیاژ استفاده شده است. به همین دلیل خاصیت ضد زنگ بودن آن بسیار بیشتر از نرده ۲۰۱ است و همین ویژگی، بارزترین مشخصه نرده استیل ۳۰۴ به‌حساب می‌آید. این نوع نرده در برابر نور خورشید، رطوبت و خوردگی مقاومت بالایی دارد و طول عمر آن بسیار زیاد است. خاصیت ضد خش، تمیز شدن آسان، براق و زیبا بودن، ضد زنگ بودن، طول عمر بالا و عدم تغییر شکل و رنگ این لوله استیل، سبب شده تا در محیط‌های مختلف بتوان از آن بهره برد.

آشنایی با انواع نرده و لوله استیل

نرده استیل مدل‌ها و طرح‌های مختلفی دارد. شما می‌توانید باتوجه‌به ابعاد فضای مورد نظر، لوله استیل کوچک و ظریف یا نرده‌های کار شده را انتخاب کنید و یا تعداد میله‌ها را بر اساس سلیقه و نیاز تعیین کنید تا زیبایی و امنیت را به خانه یا محل کارتان بیفزایید.

نرده استیل طرح چوب

اگر به دنبال یک نرده استیل دکوراتیو هستید، نرده استیل و چوب را انتخاب کنید. این نرده برای ساختمان‌های کلاسیک و لوکس مناسب است. ترکیب چوب طبیعی و استیل براق، این محصول را بسیار خاص و جذاب کرده است.

نرده استیل مکعبی

لوله استیل در این نرده به شکل مکعب است و طراحی زیبا و خاصی دارد.

نرده استیل پیچی

نرده استیل پیچی یکی از پرطرفدارترین نوع نرده استیل است که برای خانه‌های دوبلکس و راه‌پله‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد و فضای زیبایی را ایجاد می‌کند. شما می‌توانید لوله استیل پیچی را در سایزهای ظریف، باریک و پهن سفارش دهید.

نرده استیل دو سر گلابی

ای نوع نرده استیل از استیل با گرید ۳۰۴ تهیه می‌شود. پایه این نرده شبیه به گلابی است و برای ساختمان‌هایی با معماری رومی یا عربی مناسب است. این لوله استیل، جزو نرده‌های دکوراتیو به‌حساب می‌آید.

نرده استیل اشکی

این نوع نرده دارای پایه اشکی شکل است و برای پله‌های دوبلکس و نرده‌‌های زیر بیست متر انتخاب خوبی است.

کلام آخر

در این مطلب سعی کردیم ضرورت وجود نرده برای راه‌پله را بررسی کنیم. همان‌طور که گفته شد، نرده استیل یکی از بهترین انتخاب‌ها برای امنیت راه پله است؛ چرا که لوله استیل دارای خواصی همچون ضد زنگ بودن، تمیز شدن آسان، سبک بودن، استحکام بالا در برابر رطوبت، خوردگی، نور خورشید، فشار و ضربه، براقی و غیره است که می‌تواند زیبایی و امنیت را هم‌زمان به شما هدیه کند. اگر قصد خرید آنلاین استیل را دارید می‌توانید از کارشناسان استنلس استیل رخ راهنمایی بگیرید.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا