امور زیربناییكشاورزی و دامپروری

اختصاص بخشی از منابع بانک کشاورزی به اجرای طرح الگوی کشت

مدیرعامل بانک کشاورزی گفت: بخشی از منابع این بانک در قالب تسهیلات به اجرای طرح الگوی کشت اختصاص خواهد یافت.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از وزارت جهاد کشاورزی، «فرشید فرخ‌نژاد» افزود: وظیفه اصلی بانک کشاورزی، تأمین مالی بخش کشاورزی و حمایت از تولید است و از این رو تلاش می‌کنیم متناسب با وضعیت منابع و مصارف بانک، تسهیلاتی را به اجرای طرح الگوی کشت اختصاص دهیم.

همچنین بخوانید

مدیرعامل بانک کشاورزی اظهار داشت: دغدغه ما به عنوان بانک کشاورزی این است که منابع مالی به طور بهینه و در جای درست مصرف و به موقع وصول شود و پرداخت تسهیلات در چارچوب زنجیره تأمین، الگوی کشت و کشت قراردادی محصولات کشاورزی، کمک می‌کند که این دغدغه برطرف شود.

وی با بیان این که کاهش مطالبات غیرجاری، کاهش انحراف منابع و افزایش کارایی از دیگر دغدغه‌های امور بانکی در اختصاص منابع است، تصریح کرد: در این روش تأمین مالی، این دغدغه‌ها برطرف خواهد شد و با وصول به‌موقع مطالبات، این چرخه و زنجیره ادامه می‌یابد و افراد بعدی نیز می‌توانند از تسهیلات برخوردار شوند.

فرخ‌نژاد گفت: کارشناسان ما همواره در کارگروه‌ها و جلسات وزارت جهاد کشاورزی، شرکت می‌کنند و از این پس نیز در این جلسات حضور خواهند یافت و به اجرای طرح‌های کشاورزی متناسب با ظرفیت‌های بانک و منابع موجود در راستای سیاست‌های وزارت جهاد کشاورزی و دولت کمک خواهیم کرد.

منبع

مهر

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا