بانکبانک و بیمه

بانک توسعه تعاون ۲۲۸ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه ازدواج در بوشهر پرداخت کرد

شعب بانک توسعه تعاون در استان بوشهر در مقطع پایانی سال ۱۴۰۰ و شش ماهه ابتدایی سالجاری مبلغ ۲۲۸ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه ازدواج به زوج های جوان پرداخت کرده است .

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از روابط عمومی بانک توسعه تعاون استان بوشهر، در راستای تحکیم بنیان خانواده وکمک به تشکیل آن ازسوی شعب بانک توسعه تعاون در استان بوشهر ۱۹۳ فقره درمقطع پایانی سال ۱۴۰۰ به مبلغ ۱۶۵ میلیارد ریال و ۴۶ فقره نیز در شش ماهه ابتدایی سال جاری به مبلغ ۶۳ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه ازدواج به زوجین پرداخت کرده است.

تسهیلات قرض الحسنه ازدواج به کلیه زوج هایی که تاریخ عقد آنها از ۱۳۹۷/۰۱/۰۱ است و تاکنون تسهیلات قرض الحسنه ازدواج دریافت نکرده اند ، پرداخت می و برای هر یک از زوج ها یک میلیارد و دویست میلیون ریال و با دوره باز پرداخت ۱۰ ساله اعطا می شود.

تسهیلات قرض الحسنه ازدواج در سال ۱۴۰۱ برای زوج های زیر بیست و پنج سال و زوجه های زیر بیست و یک سال یک میلیارد و پانصد میلیون ریال تعیین شده است.

با توجه به مفاد ماده ۵۰ قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران،افراد مندرج درقانون مذکور مشمول اخذ تسهیلات قرض الحسنه ازدواج به میزان دو برابرافرادعادی می شوند.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا