صنعت، معدن، تجارتمعدن

رونمایی از پرتال آموزش، پژوهش و فناوری ایمیدرو

مدیر آموزش، پژوهش و فناوری ایمیدرو از رونمایی پرتال مرجع آموزش، پژوهش و فناوری ایمیدرو با هدف تسریع اطلاع رسانی و تسهیل تعاملات خبر داد.

به گزارش آرمان اقتصادی به نقل از سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران(ایمیدرو)، شمس الدین سیاسی راد، هدف از رونمایی از این پرتال را تسریع در اطلاع رسانی و تسهیل تعامل این مدیریت با دست اندرکاران و ذی نفعان فعالیت های آموزشی،پژوهشی و توسعه فناوری های معدنی و صنایع معدنی اعم از بنگاه ها، تشکل ها، پژوهشگران، دانشگاه ها و موسسات آموزشی و پژوهشی مرتبط با بخش معدن و صنایع معدنی عنوان کرد.

در این پرتال علاوه بر موضوعات و اولویت های آموزشی و پژوهشی ایمیدرو، نتایج دستاوردهای پژوهشی، مقررات، رویه ها و نظام نامه های مرتبط با حوزه های آموزشی، پژوهشی ، بهره وری و مدیریت دانش ایمیدرو و بخش معدن و صنایع معدنی کشور معرفی و اطلاع رسانی می شود.

“سامانه مدیریت فرایند آموزش”،”سامانه مدیریت دانش “،” سامانه بهره وری بخش معدن و صنایع معدنی”،” پایگاه داده های آموزشی و پژوهشی” و سامانه مدیریت مرکز اسناد و مدارک علمی از جمله سامانه های موجود در پرتال مرجع آموزش، پژوهش و فناوری ایمیدرو بوده که در حال حاضر به نشانی http://trt.imidro.gov.ir قابل دسترسی و استفاده هستند.

علاقمندان می توانند نسخه جدید نظام نامه های آیین اجرایی ماده ۱۷ اساسنامه سازمان با عنوان های راهبردی رویدادها، حمایت از پایان نامه ها و رساله های دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور و حمایت از پروژه های ارتقای بهره وری در معادن خصوصی را در پرتال آموزش ، پژوهش و فناوری ایمیدرو مشاهده کنند.

مدیرت آموزش، پژوهش و فناوری ایمیدرو از طریق پست الکترونیکی [email protected] آماده دریافت نظرات و پیشنهادهای مرتبط با پرتال مذکور است.

قالب وردپرس

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا