انرژی

انجام عملیات انشعاب‎گیری گرم از خط لوله گاز ۳۶ اینچ سامن – بروجرد-خرم آباد

مدیرعامل شرکت گاز لرستان از انجام عملیات انشعاب‎گیری گرم (هات تپ) از خط لوله گاز ۳۶ اینچ سامن – بروجرد-خرم‎آباد جهت ایجاد زیرساخت گازرسانی به نیروگاه ۴۵۱ مگاواتی کلاس F خرم‌آباد خبر داد.

کرم گودرزی اظهار کرد: عملیات انشعاب گیری گرم (هات تپ) از خط لوله گاز ۳۶ اینچ سامن – بروجرد-خرم آباد جهت ایجاد زیرساخت گازرسانی به نیروگاه ۴۵۱ مگاواتی کلاس F خرم‌آباد با موفقیت و ایمنی به پایان رسید.

وی تصریح کرد: با توجه به درخواست نیروگاه ۴۵۱ مگاواتی کلاس F خرم‌آباد، این شرکت اقدام به اخذ مجوز انشعاب و برداشت گاز از خط انتقال سراسری گاز کرد که گام مهمی در راستای تسهیل در تولید و ایجاد زیرساخت گاز به‌عنوان انرژی پایدار صنایع است.

مدیرعامل شرکت گاز لرستان خاطرنشان کرد: عملیات انشعاب گیری از خطوط گازدار انتقال سراسری، از عملیات‌های پر ریسک در عملیات شرکت گاز محسوب می‌شود که با لطف خداوند متعال و هماهنگی و همکاری تمامی عناصر اجرایی به‌صورت کامل و بدون حادثه انجام شد.

گودرزی اضافه کرد: ایجاد زیرساخت و آماده‌سازی بستر گازرسانی برای صنایع و واحدهای تولیدی یکی از اهداف اساسی و راهبردی شرکت گاز لرستان در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در جهت توجه ویژه به بحث تولید و صنایع است و در این راستا از تمامی عوامل اجرایی گاز استان، دیسپچینگ شرکت ملی گاز ایران، منطقه سه عملیات انتقال گاز (مجری) و منطقه هفت عملیات انتقال گاز که نقش مؤثری در اجرای این مهم داشته‌اند تشکر و قدردانی می‌کنم.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا