بانکبانک و بیمه

پرداخت بیش از ۲۵۰۰ میلیارد ریال تسهیلات حمایتی به تولید کننده لبنیات در قزوین

عملکرد چند ساله مدیریت شعب قزوین در جهت تحقق شعار سال و حمایت از تولید کنندگان داخلی در مواجه با یکی از بزرگترین تولیدکنندگان شیر در کشور حاکی از پرداخت بیش از۲۵۰۰ میلیارد ریال تسهیلات حمایتی و خرید دین برای دامداری شیری وحید افضلیان در شهرستان آبیک است.

محمد یزدی،سرپرست مدیریت شعب استان قزوین درباره لزوم افزایش سطح تعامل بانک با مشتریان و تولیدکنندگان داخلی گفت: تعیین نام هر سال از سوی مقام معظم رهبری نه یک امر نمادین بلکه یک رهنمود عمیق و با افق های بلند در سرفرازی کشور در بخش های مهم اقتصادی است و اگر هر نهاد و سازمانی در حیطه فعالیت و نقش و تکالیف قانونی خود اگر دقیق و خالصانه گام بردارد قطعا کشور در عرصه های گوناگون بی نیاز و مصون از هرگونه تهدید و تحریم ؛ استوار و شکوفا به سمت و سوی آینده روشن حرکت خواهد کرد.

یزدی افزود: دامداری شیری وحید افضلیان که در سال ۱۳۹۵ در شهرستان آبیک شناسایی و جذب شده طی چندسال‌ گذشته تا به امروز با تمرکز حساب و فعالیت‌های بانکی خود ارتباط تنگاتنگی با بانک برقرار کرده است و ضمن بهره مندی از خدمات مطلوب در چهارچوب قوانین و مقررات با تشکیل و تصویب بیش از ۵۳۰ فقره پرونده تسهیلاتی و خرید دین رقمی بالغ بر ۲۵۸۸ میلیارد ریال از بسته ها و محصولات حمایتی بانک برخوردار شده است که ماحصل این اقدامات رشد و شکوفایی صنعت دامداری ،ایجاد و حفظ اشتغال و رونق تولید و نهایتا قوه محرکه چرخه اقتصاد کشور بوده است .

گفتنی است دامداری شیری افضلیان در ابتدا با ۴۰۰۰ راس گاو شیری فعالیت خود را با بانک توسعه تعاون آغاز کرد و در حال حاضر با احتساب ۱۰.۰۰۰ رأس گاو شیری و تولید روزانه ۱۵۰ تن شیر دومین تولیدکننده بخش خصوصی شیر کشور محسوب می‌ شود. قابل ذکر است مدیرعامل این شرکت با دایر کردن دو مجموعه مشابه در استان و نقش مشارکتی در ایجاد و مدیریت این مجموعه ها اولین تولید کننده شیر در کشور با تولید روزانه ۳۰۰ تن شیر محسوب می شود. اشتغال مستقیم بیش از ۶۰۰ نفر و حدود ۱۰۰۰ نفر اشتغال غیر مستقیم از دیگر ثمرات فعالیت این سه مجموعه دامداری شیری است که با حمایت و هم افزایی با مجموعه بانک توسعه تعاون استان فراهم شده است.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا