انرژی

شبکه برق جنوب شرق اهواز بهسازی شد

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز از اصلاح و بهسازی شبکه برق جنوب شرق در این کلانشهر خبر داد و گفت: این عملیات با اعتباری بالغ بر ۱۷ میلیارد ریال اجرایی شده است.

عبدالحمید عباس شیاری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: شبکه کوت امیر در جنوب شرق اهواز به طول چهار هزار و ۲۰۰ متر در راستای اقدامات پیشگیرانه، اصلاح و بهینه‌سازی شد.

وی با بیان این‌که این عملیات با اعتباری بالغ بر ۱۷ میلیارد ریال اجرایی شده است، افزود: با برنامه‌ریزی انجام‌شده و به منظور افزایش ضریب تاب‌آوری شبکه برق کانال آبرسانی جاده اهواز – ماهشهر عملیات بهسازی و اصلاح شبکه برق این منطقه کامل شد و به بهره‌برداری رسید.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز ادامه داد: پایداری شبکه و تحقق اهداف چشم‌انداز ۱۴۱۰ شرکت توزیع برق، ایمن‌سازی شبکه و افزایش رضایتمندی مشترکان از جمله اهداف مهم اجرای این عملیات است.

شیاری عنوان کرد: تعویض ۳۶۴ مقره سرامیکی کششی و جمع‌آوری پایه‌های چوبی فرسوده و نصب ۸۰ پایه فشار متوسط جدید و نصب یکسری دستگاه اندازه‌گیری فشار متوسط بخشی از اقدامات انجام‌شده در این عملیات بهسازی و اصلاح شبکه است.

وی گفت: اجرای عملیات بهسازی و اصلاح شبکه برق، انجام اقدامات پیشگیرانه، رفع مشکل فیدرهای پرعارضه، رفع کانون‌های خطر شناسایی شده، تعویض پایه‌های فرسوده، تعویض مقره‌های سرامیکی، استانداردسازی آرایش شبکه و ارتقای شاخص‌های عملکردی از دیگر اقدامات انجام‌شده در این عملیات بهسازی است.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا