امور زیربناییتعاون و اشتغال

فرصت خدمتگزاری به مردم یک توفیق بزرگ و نعمت الهی است

مشهد ـ تولیت آستان قدس رضوی گفت: فرصت خدمتگزاری به مردم یک توفیق بزرگ و نعمت الهی است که باید با کار و تلاش شبانه روزی برای رفع مشکلات و خدمت رسانی به مردم آن را قدر دانست.

به گزارش آرمان اقتصادی، حجت الاسلام احمد مروی در دیدار وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی که در حرم مطهر امام رضا (ع) انجام شد، ضمن آرزوی توفیق و موفقیت برای دولت سیزدهم در تحقق اهداف و خدمتگزاری به مردم، وازرتخانه کار را جزو وزارتخانه‌های مهم دولت دانست و اظهار کرد: انتصاب شما به سمت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را تبریک می‌گویم و موفقیت جنابعالی را در این وزارتخانه مهم که حجم گسترده ای از وظایف را برعهده دارد، از خداوند متعال مسئلت دارم.

تولیت آستان قدس رضوی ضمن اشاره به سوابق اجرایی و تجربیات و تعاملات خوب سید صولت مرتضوی، تصریح کرد: فرصت خدمتگزاری به مردم یک توفیق بزرگ و نعمت الهی است که باید با کار و تلاش شبانه روزی برای رفع مشکلات و خدمت رسانی به مردم آن را قدر دانست.

وی در ادامه به اهمیت در نظر گرفتن رضای الهی در همه امور تأکید و ابراز کرد: کسب رضای الهی باید محور تمام اقدامات و کردار انسان باشد و در همه امور باید پیش و بیش از هر ملاحظه‌ای خشنودی الهی و مصلحت کشور و مردم را در نظر گرفت.

اتفاقات خوبی را در وزارتخانه تعاون در راستای خدمت به مردم رقم بزنیم

سید صولت مرتضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز در این دیدار ضمن اشاره به شرایط ویژه این وزارتخانه، اظهار کرد: در روزهای ابتدایی قبول مسئولیت به زیارت امام رضا (ع) آمده ام تا ان‌شاءالله با عنایت ایشان بتوانیم خدمتگزار خوبی برای مردم شریف ایران اسلامی باشیم و اتفاقات خوبی را در این وزارتخانه در راستای خدمت به مردم رقم بزنیم.

منبع

مهر

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا