بانکبانک و بیمه

آغاز ساخت ۲ هزار واحد مسکن با حضور وزیر تعاون در شهر جدید گلبهار مشهد

عملیات اجرایی ۲ هزار واحد مسکونی از محل طرح نهضت ملی مسکن با حضور صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در شهر جدید گلبهار خراسان رضوی آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از روابط عمومی مدیریت شعب استان خراسان ضوی، مهدی مسکنی در مراسم کلنگ زنی افتتاح تعاونی های نهضت ملی مسکن در شهر جدید گلبهار گفت: ۴۷۰۰ واحد مسکن مهر باقی مانده است که سعی داریم تعیین تکلیف شوند و یکی از راهکارهای حل این مشکل تبدیل وام مسکن مهر به وام نهضت ملی مسکن هست که با استاندار خراسان رضوی در این رابطه تفاهم نامه امضا کردیم.

همچنین بخوانید

معاون وزیر تعاون در ادامه با اشاره به اختصاص ۷.۵ هکتار زمین از سوی شهرجدید گلبهار به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در این زمین ۲۰۰۰ واحد مسکن کارگری با راهبری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و توسط تشکل های کارگری ساخته خواهد شد.

مسکنی در ادامه افزود: برای پرداخت تسهیلات به برای ساخت مسکن کارگران ،بانک توسعه تعاون ۷۵۰ میلیارد ریال تکلیف بر عهده دارد که حدود ۲۵۰ واحد مسکونی را شامل می شود.

در ادامه این مراسم سرپرست بانک توسعه تعاون با اشاره به وظیفه ذاتی بانک توسعه تعاون درحمایت از تعاونی ها گفت: قانون تکلیف کرده است که ما در تولید مسکن از تعاونی ها حمایت کنیم.

شیخ حسینی در ادامه افزود: هم ردیف بودجه در قانون بودجه برای این کار در نظر گرفته شده است و هم ما از محل منابع داخلی بانک به تعاونی های واجد شرایط این تسهیلات را در کوتاه ترین زمان ممکن پرداخت خواهیم کرد.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا