بانکبانک و بیمه

تسهیلات پرداختی بانک توسعه تعاون در شهرستان بوشهر به ۱۵۰۰ میلیارد ریال رسید

تسهیلات پرداختی بانک توسعه تعاون در شهرستان بوشهر طی هفت ماه نخست سال جاری در مقایسه با پایان سال ۱۴۰۰ با رشد ۵۳ درصدی به ۱۵۰۰ میلیارد ریال رسید.

به گزارش روابط عمومی بانک توسعه تعاون استان بوشهر، بررسی داده های تسهیلات نشان می دهد در ۷ ماه سال جاری ۴۵۸ میلیارد ریال به بخش کشاورزی ،۶۹۴ میلیارد ریال به بخش خدمات و بازرگانی ، ۱۲۷ میلیارد ریال به بخش صنعت و معدن ، ۲۲۱ میلیارد ریال نیز به بخش مسکن در شهرستان بوشهر توسط شعب بانک توسعه تعاون تسهیلات پرداخت شده است.

بیشترین تسهیلات پرداختی بانک توسعه تعاون در هفت ماه سال جاری به بخش خدمات و بازرگانی بوده که سهم ۴۶ درصدی از کل تسهیلات را دارد. این آمار نشان دهنده اهمیت این بخش اقتصادی در شهرستان بوشهر است.

بانک توسعه تعاون عهده‌دار تکالیف متعددی در پرداخت تسهیلات معرفی شدگان نهادهای حمایتی ، فرزند آوری و پرداخت وام ازدواج جوانان بوده و عاملیت طرح‌های مهم ملی از جمله بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه، ماده ۵۲ و ماده ۵۶ قانون الحاق و اشتغال زایی روستایی و عشایری را به پیش برده که عملکرد بانک نشان دهده این است که تکالیف قانونی خود را به نحو مطلوبی در استان و کشور انجام داده است.

گفتنی است بانک توسعه تعاون با داشتن ۳ شعبه در مرکز استان بوشهر آماده ارائه انواع خدمات اعتباری و مالی به تعاونگران و عموم مردم است .

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا