بانک و بیمه

عرضه ۱۱۶۲ میلیارد تومان کالا در مزایده الکترونیک اموال تملیکی


به گزارش آرمان اقتصادی، سعید غلامی باغی در این باره گفت: هفتمین مزایده سراسری و الکترونیک سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی به شماره ۲۶۲ از تاریخ چهارشنبه یازدهم آبان ماه آغاز شده و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به انبارهای سازمان تا روز چهارشنبه هجدهم آبان ماه از کالاهایی که عرضه شده است، بازدید کنند.

همچنین بخوانید

وی با اشاره به اطلاع‌رسانی مطلوب اصحاب رسانه و استقبال بسیار مناسب از مزایده‌های سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی، اظهار داشت: بیش از ۱۱۶۲ میلیارد تومان کالا در این مزایده عرضه شده که بخش عمده‌ای از آنها ابزار و تجهیزات و ماشین‌آلات خط تولید و کالاهای مورد نیاز بخش مصرف و تولید جامعه هستند.

به گفته معاون بهره‌برداری و فروش اموال منقول سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی، ورود این بخش کالاها به حوزه بازار مصرف و تولید کشور می‌تواند بخشی از نیاز جامعه را برطرف کرده و ابزاری برای کنترل قیمت‌ها در سطح جامعه باشد.

غلامی ادامه داد: رمزگشایی این مزایده در روز یکشنبه بیست و دوم آبان ماه انجام می‌شود و برندگان می‌توانند نتیجه را در تارنمای سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی به آدرس tamliki.ir یا با مراجع به سامانه ستاد تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به نشانی setadiran.ir از نتیجه این مزایده مطلع شوند.


انتهای پیام/

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا