ارتباطات و فناوري اطلاعاتامور زیربنایی

آمادگی استفاده از ظرفیت‌ها در همکاری با کمیسیون اقتصادی و اجتماعی سازمان ملل را داریم

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در ادامه سفر خود به کره جنوبی با دبیرکل کمیسیون اقتصادی و اجتماعی سازمان ملل متحد برای آسیا و اقیانوسیه، موسوم به اسکاپ، دیدار و گفت‌وگو کرد.

همچنین بخوانید

به گزارش آرمان اقتصادی، به نقل از روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، وزیر ارتباطات که به دعوت مشترک کمیسیون اقتصادی و اجتماعی سازمان ملل متحد برای آسیا و اقیانوسیه (اسکاپ) و همتای کره‌ای خود برای شرکت در کنفرانس وزرای ارتباطات و دیجیتال کشورهای عضو به سئول سفر کرده است، صبح امروز (پنجشنبه) با دبیر کل این کمیسیون دیدار کرد.

در ابتدای این دیدار، خانم دکتر آلیس جابانا ضمن تشکر ویژه از آقای دکتر زارع پور برای پذیرش دعوت و حضور در اجلاس، بر اهمیت و جایگاه ایران در این کمیسیون و بخصوص موقعیت ویژه جغرافیایی آن در اتصال پروژه های ارتباطاتی منطقه شرق آسیا با غرب و همچنین پیشرفت های فضایی ایران تاکید کرد.

وی در ادامه ضمن برشمردن سوابق همکاری های سازنده گذشته، از ارتقا همکاری‌ها استقبال کرد.

وزیر ارتباطات کشورمان نیز ضمن تحسین ابتکار تشکیل این کنفرانس، از زحمات خانم دبیر کل و همکارانش برای ارتقا همکاری‌های مشترک بین کشورهای منطقه به خصوص در حوزه فراگیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تقدیر کرد و برای استفاده از ظرفیت های فناورانه و بومی کشورمان در همکاری با این کمیسیون و کشورهای عضو آن اعلام آمادگی کرد.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا