بانکبانک و بیمه

تعامل با کارآفرینان و تعاونگران آذربایجان شرقی موجب گسترش خدمات بانک توسعه تعاون در سطح استان است

معاون مدیر عامل در امور استان ها و بازاریابی بانک توسعه تعاون در سفر به تبریز اظهار داشت: باور توانمندی‌ها و ظرفیت‌هایتان مسیر دستیابی به موفقیت ها را تسهیل می کند.

به گزارش آرمان اقتصادی از روابط عمومی مدیریت شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی؛ سعید معادی در همایش بررسی عملکرد ۲۲ شعبه بانک توسعه تعاون در آذربایجان شرقی افزود: ظرفیت‌های اقتصادی در آذربایجان شرقی قابل قیاس با سایر استان ها نیست.

وی ادامه داد: بسیاری از کارآفرینان و تعاونگران ممتاز سطح کشوری در آذربایجان شرقی مشغول فعالیت هستند و تعامل با فعالین اقتصادی و بخش تعاون استان می تواند موجب گسترش بیشتر خدمات تخصصی بانک به جامعه هدف باشد.

معادی با اشاره به ظرفیت های بانک توسعه تعاون و‌مزیت های رقابتی این بانک در نظام بانکی کشور اظهار داشت: در حال حاضر بسیاری از بانک ها با چالش های جدی در امر ارایه تسهیلات بانکی مواجه هستند و به همین دلیل ارایه تسهیلات محدود شده است ولی بانک توسعه تعاون بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته همچنان در حال ارایه تسهیلات به متقاضیان است.

وی حفظ تعادل بین منابع و‌ مصارف را جزو وظایف ذاتی شعب خواند و ادامه داد: روسای شعب باید برنامه داشته باشند باید بدانید در چه نقطه ای هستید و قرار است به کجا برسید در غیر این صورت قطعا نتیجه بخش نخواهید بود.

در این جلسه ناصر اسدی مدیر شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی با ارایه گزارشی از عملکرد کلی استان از افزایش ۱۰ درصدی منابع بانک نسبت به سال گذشته خبر داد.در ادامه هر یک از روسای شعب استان به بیان گزارشی از عملکرد شعبه خود پرداختند.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا