ارتباطات و فناوري اطلاعاتامور زیربنایی

توسعه شبکه تلفن و دیتای ثابت در خرمشهر

مدیر مخابرات منطقه خوزستان از توسعه شبکه تلفن و دیتای ثابت در خرمشهر خبر داد.

رحیم فلاح‌زاده در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اجرای عملیات فنی در مرکز تلفن خرداد خرمشهر اظهار کرد: با اجرای عملیات فنی، حفاری، کابل‌کشی فیبر نوری و نصب تجهیزات فنی مخابراتی پیشرفته در این مرکز شبکه تلفن و دیتای ثابت در خرمشهر توسعه و ارتقا یافت.

وی افزود: به منظور توسعه شبکه تلفن ثابت و دیتای خانگی در مناطقی از خرمشهر سه کافوی مسی جمع‌آوری و کافوی پیشرفته نوری نصب، راه‌اندازی و وارد مدار شد.

مدیر مخابرات منطقه خوزستان با اشاره به جمع‌آوری کافوهای مسی در محدوده مرکز و برگردان کابل بر روی این کافوی نوری جدید، تصریح کرد: طرح نصب و راه‌اندازی کافوی نوری پیشرفته با هدف رفع نیازهای ارتباطی و توسعه شبکه تلفن ثابت همچنین ارائه خدمات نوین ارتباطی در نقاط مختلف محدوده مرکز تلفن خرداد خرمشهر اجرا شد.

فلاح‌زاده گفت: نصب و راه‌اندازی کافوی نوری موجب پایداری ارتباطات شبکه تلفن ثابت شده و دسترسی مشترکان به اینترنت پهن با سرعت بالا و ارتباط مخابراتی با کیفیت را فراهم کرده است.

وی افزود: با نصب و راه‌اندازی کافوی نوری پیشرفته سرویس‌های قابل ارائه شبکه‌های FTTH در ساختار GPON  معروف به سرویس‌های Triple Play هر سه نوع سرویس Voice ،Video  و Data  قابل ارائه هستند.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا