بانکبانک و بیمه

دیدار سرپرست مدیریت شعب بانک توسعه تعاون اصفهان با مدیر کل «صمت» استان

سرپرست مدیریت شعب بانک توسعه تعاون استان اصفهان با مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان دیدار و در خصوص موضوعات مختلف کاری گفت و گو کرد.

به گزارش آرمان اقتصادی از روابط عمومی ، سرپرست مدیریت شعب بانک توسعه تعاون استان اصفهان در این نشست ضمن معرفی بانک، گزارشی از عملکرد ، فعالیت ها و طرح های بانک ارائه نمود و اظهار داشت بانک توسعه تعاون بانکی خوشنام در فعالیت های بانکی است و حمایت از تولید و اشتغال زایی و همچنین هدایت منابع به سمت تولید و صنعت یکی از رویکرد ها و فعالیت های مهم بانک توسعه تعاون به شمار می رود.

محمدعلی محترم گفت: پرداخت تسهیلات در بخش های اقتصادی به ویژه حوزه صنعت و ایجاد اشتغال و حمایت از صاحبان صنایع و کسب و کارهای تولیدی که در راستای تولید و توسعه پایدار و اشتغالزایی موثر باشند از اهداف و برنامه‌های اصلی بانک توسعه تعاون است و بانک آمادگی لازم را در راستای حمایت از انها به کار خواهد گرفت.

وی افزود: بانک توسعه تعاون با تنوع خدمات و محصولات می تواند خدمات ارزشمندی را در اختیار صنعتگران و تولیدکنندگان قرار داده که این خدمات متناسب با نیاز صنعتگران و شرکت‌های مختلف در سطح استان است.

وی یادآور شد :بانک توسعه تعاون جوان ترین بانک در شبکه بانکی کشور است و بانک عامل صندوق توسعه ملی است که طی سال های اخیر عملکرد مثبت و قابل قبولی در اجرای طرح های ملی در حوزه های مختلف داشته است.

وی در همین راستا خواستار حمایت همه جانبه دستگاههای اجرایی استان به ویژه صنعت و معدن از بانک توسعه تعاون شد .

کمیلی مدیر کل صنعت ، معدن و تجرت استان اصفهان در این نشست با اشاره به عملکرد خوب بانک توسعه تعاون در راستای پرداخت تسهیلات در جهت ایجاد و حفظ اشتغال خواستار افزایش حجم خدمات رسانی به جامعه هدف شد و از خدمات و تلاش های بانک توسعه تعاون در مسیر توسعه بخش صنعت کشور قدردانی کرد.

وی از مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان به خاطر بازدیدهای انجام شده از شرکت ها و واحدهای تولیدی استان و همچنین دیدار با مدیران عامل شرکت ها از نزدیک طی دو ماه اخیر تقدیر نمود و افزود: با توجه به ظرفیت های اقتصادی و صنعتی بودن استان حمایت بیشتری از فعالان صنعتی و تولیدی استان به عمل آید

وی با بیان این نکته که شرکت ها و صنایع مادر در استان فعالیت دارندمنابع شرکت ها دراستان متمرکز شود .

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا