بانکبانک و بیمه

دولت حامی طرح‌های حمایتی و امیدآفرین بهزیستی است/ خدمت به کودکان بی‌سرپرست کاری معنوی و خداپسندانه است

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: توسعه مراکز و توجه به بهبود ساختار در طرح‌های سازمان بهزیستی کشور، مورد حمایت ویژه دولت است.

به گزارش مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، «سیدصولت مرتضوی» در بازدید از شیرخوارگاه حضرت رقیه(س) در شهرستان ری و در جمع کارکنان این مجموعه، اظهار داشت:‌ خدمت در مراکز نگهداری کودکان بی‌سرپرست بهزیستی دارای اجر دنیوی و اخروی فراوان است و بی‌شک برکت آن در زندگی این عزیزان نمایان است.

وی فعالیت در حوزه اجتماعی را کاری سخت و دشوار دانست و افزود: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در هر زمینه‌ای که امکان حمایت وجود داشته باشد حامی مجموعه بهزیستی خواهد بود.

مرتضوی ضمن دریافت گزارش روند نگهداری و تربیت نوزادان و نونهالان این مرکز، بر لزوم نظارت ویژه بر آموزش و سلامت این کودکان تأکید کرد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار داشت: کمک خیرین در اداره این‌گونه مراکز نشان می‌دهد روح ایثار و از خودگذشتگی و کمک به همنوعان در ایران اسلامی بسیار قوی است و امیدواریم این روحیه همچنان ترویج شود تا با کمک نوعدوستان خیر به امور نیازمندان بیشتر رسیدگی شود.

وی به دستور ریاست محترم جمهوری برای اجرای عدالت در پرداخت حقوق و دستمزد اشاره کرد و گفت: تلاش می‌کنیم در کوتاه‌ترین زمان این مهم در ساختار مالی بهزیستی کشور اجرایی شود.

اخبار مرتبط

اهدای بسته‌های نوشت‌افزار به کودکان مناطق کم‌برخوردار کشور


راه‌اندازی خدمت
راه‌اندازی خدمت “پل” بانک رفاه کارگران


ساعت کاری شعب بانک رفاه کارگران افزایش یافت
ساعت کاری شعب بانک رفاه کارگران افزایش یافت


خدمت‌رسانی به هم‌وطنان، عهد و پیمانی است که بر آن استوار هستیم
خدمت‌رسانی به هم‌وطنان، عهد و پیمانی است که بر آن استوار هستیم


ایثار، آزادگی و ظلم‌ستیزی، از جمله درس‌های مهم و پندآموز حماسه عاشورا است
ایثار، آزادگی و ظلم‌ستیزی، از جمله درس‌های مهم و پندآموز حماسه عاشورا است

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا