بانکبانک و بیمه

تقدیر از شعب منتخب و واحدهای برتر استان زنجان

مسعود کردستانی مدیر شعب استان زنجان انتخاب شعبه ابهر را به عنوان شعبه منتخب در میان شعب درجه سه کشور تبریک گفت و از تلاش ها و زحمات کلیه همکاران شعبه و مدیریت شعب استان تقدیر کرد .

کردستانی گفت : بر اساس گزارش ارائه شده اداره کل برنامه ریزی و عملکرد بانک توسعه تعاون از نحوه عملکرد واحدهای اجرایی در شاخص های برنامه عملیاتی در شش ماه ابتدای سال ۱۴۰۱ ، مدیریت امور استان ها و شعب با بررسی وضعیت موجود اقدام به انتخاب و معرفی برترین های شعب در پایان شش ماهه اول سال جاری در حوزه های منابع ، ابزارهای نوین تأمین مالی ، خالص وصولی مطالبات غیرجاری ، درآمدهای مُشاع و غیرمُشاع نمود که بر اساس آن مدیریت شعب استان زنجان موفق به کسب رتبه برتر در شاخص خالص وصول مطالبات در میان سایر مدیریت شعب های سطح کشور گردید و شعبه ابهر نیز علیرغم ارتقای درجه شعبه از چهار به درجه سه در سال گذشته ، امسال هم به عنوان شعبه برتر از حیث متوسط تحقق برنامه عملیاتی در کلیه شاخص ها انتخاب شده است.

همچنین بخوانید

وی گفت : تحول باید از درون خود انسان شکل بگیرد و سپس به سازمان و جامعه تعمیم یابد. وی روحیه جهادی،هدفمندی،آراستگی،خلاقیت و تخصص را از ویژگی های لازم کارکنان بانک برشمرد و همکاران را به این صفات توصیه کرد.

مدیر شعب زنجان بر اهمیت تکریم کارکنان،تشویق پرسنل و جانشین پروری اشاره کرد و با اهدای لوح تقدیر از شعبه ابهر برای کسب عنوان شعبه منتخب و برتر کشوری در تحقق شاخص های عملیاتی ، از شعبه ماهنشان به دلیل کسب رتبه شعبه برتر استانی در اجرای طرح تثبیت منابع سپرده ای و از واحد حقوقی استان به عنوان واحد برتر مدیریت شعب استان سپاس و تقدیر کرد.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا