بانکبانک و بیمه

فرماندار تربت جام: راه عبور از مشکلات مالی حرکت به سمت بانکداری قرض‌الحسنه است

«حسین جمشیدی» فرماندار تربت جام ضمن تمجید از عملکرد بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، از حمایت همه جانبه فرمانداری برای گسترش فرهنگ قرض‌الحسنه در این شهرستان خبر داد.
به گزارش آرمان اقتصادی از روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، «حسین جمشیدی» فرماندار شهرستان تربت جام در دیدار با «نوراله نظریان» سرپرست مدیریت شعب بانک در استان خراسان رضوی، رویکرد بانک قرض‌الحسنه مهر ایران را قابل تقدیر دانست و بر حمایت همه جانبه فرمانداری در راستای ترویج فرهنگ قرض‌الحسنه در این شهرستان تأکید کرد.
جمشیدی همراهی و همکاری ۲جانبه را لازمه حیات بانک‌ها دانست و بیان داشت: اول از همه باید کمک کرد تا معوقات بانک‌ها وصول شود و بتوانند وام بیشتری به مردم پرداخت کنند.
وی افزود: نباید از بانک‌ها فراتر از قانون انتظار داشت و باید در کنار بانک‌ها بود تا شرایط برای پرداخت وام جدید فراهم شود.
جمشیدی با اشاره به نقش قرض‌الحسنه در گره‌گشایی از کار مردم گفت: در احادیث و روایات بسیاری بر این امر خداپسندانه تأکید شده و در واقع راه عبور از مشکلات مالی حرکت به سمت بانکداری قرض‌الحسنه است.
وی ادامه داد: فرمانداری تربت جام آمادگی دارد تا از ظرفیت‌های خود برای گسترش فرهنگ قرض‌الحسنه در شهرستان استفاده کند تا به این وسیله باری از روی دوش مردم شهرستان برداشته شود.
در ادامه این نشست، «نظریان» با ارائه گزارشی از خدمات بانک در بخش‌های مختلف، عنوان کرد: همواره تلاش کرده‌ایم به فراخور نیاز مردم، با خلق محصولات جدید گره‌ای از کار آن‌ها باز کنیم و به لطف خدا و برکت قرض‌الحسنه، بانک عملکرد مطلوبی داشته است.
وی افزود: اعتقاد مردم به قرض‌الحسنه موجب رشد روزافزون بانک شده و امروز از این بانک به نیکی یاد می‌شود.
نظریان کمک به توسعه مناطق محروم در قالب پرداخت وام اشتغال‌زایی را از برنامه‌های جاری بانک دانست و گفت: اشتغال‌زایی در مناطق محروم از جمله کارهای بنیادی برای توسعه و رشد آن منطقه است که این مهم در سال‌های اخیر با همت بانک و هم‌افزایی با سازمان‌های مردم‌نهاد در حال انجام است.
وی ادامه داد: حمایت فرمانداری از برنامه‌های بانک بسیار دلگرم کننده است و ما از تمام توان خود برای خدمت به مردم شریف شهرستان تربت جام استفاده خواهیم کرد.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا