انرژی

بهره‌مندی همه روستاهای خوزستان از نعمت گاز تا پایان ۱۴۰۲

مدیرعامل شرکت گاز خوزستان گفت: امیدواریم تا پایان سال ۱۴۰۲ همه روستاهای خوزستان از نعمت گاز بهره‌مند شوند.

همچنین بخوانید

علی اکبر نکونام در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به تلاش برای گازرسانی به مناطق روستایی در خوزستان اظهار کرد: در تلاش هستیم تا روستاهایی که گاز ندارند هرچه سریعتر به آن‌ها گازرسانی شود.

وی افزود: با توجه به پروژه‌های گازرسانی به مناطق روستایی که در حال انجام است امیدواریم تا پایان سال ۱۴۰۲ همه روستاهای خوزستان از نعمت گاز بهره‌مند شوند.

مدیرعامل شرکت گاز خوزستان گفت: البته در برخی از مناطق روستایی اندیکا به دلیل شرایط بسیار سخت منطقه و صعب العبور بودن روستاها، شرایط گازرسانی دشوارتر است اما در تلاش هستیم تا به این روستاها نیز هرچه سریعتر گازرسانی انجام شود.

نکونام عنوان کرد: گروه‌های گازرسانی و پیمانکاران شرکت گاز استان در تلاش هستند تا با اجرای پروژه‌های گازرسانی، به همه روستاهای خوزستان گازرسانی انجام شود و همه از این نعمت برخوردار شوند.

وی ادامه داد: در بحث اجرای این پروژه‌ها باید به این نکته توجه داشت که در عین حالی که گازرسانی به مناطق روستایی و شهری انجام می‌شود ممکن است به تعداد مشترکان افزوده شود و یا خیابان‌ها و شهرک‌های جدیدی احداث شود و این مساله باعث می‌شود تا مقوله گازرسانی همیشه ادامه‌دار باشد و متوقف نشود.

مدیرعامل شرکت گاز خوزستان گفت: با توسعه شهرها و یا روستاها باید مجددا گازرسانی به این مناطق توسعه‌یافته انجام شود و از این رو نمی‌توان گفت که همه شهرها و روستاها گاز دارند اما در مجموع تلاش خواهیم کرد تا در پایان سال ۱۴۰۲ همه روستاهای استان را از نعمت گاز بهره‌مند کنیم.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا