بانکبانک و بیمه

پرداخت بیش از ۱۵۱ میلیارد ریال تسهیلات به مدد جویان کمیته امداد استان گلستان

شعب بانک توسعه تعاون استان گلستان از ابتدای سال جاری تعداد ۱۸۱ فقره پرونده بیش از ۱۵۱ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه اشتغال زایی به جامعه هدف کمیته امداد پرداخت کرده است.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از روابط عمومی بانک توسعه تعاون استان گلستان ،حمید رضا ملک سرپرست مدیریت شعب گلستان در دیدار با عیسی بابایی مدیر کل کمیته امداد حضرت امام(ره) به ارائه گزارشی از نقش حمایتی بانک توسعه تعاون در ایجاد و توسعه اشتغال پایدار به ویژه مدد جویان کمیته امداد امام خمینی (ره) در گلستان پرداخت و گفت: توانمندسازی نیازمندان و محرومان جامعه، تقویت خودباوری و توسعه اشتغال جامعه را افزایش خواهد داد.

همچنین بخوانید

ملک به پرداخت تسهیلات قرض الحسنه مددجویان نهادهای حمایتی از جمله کمیته امداد امام خمینی(ره) اشاره کرد و افزود: بانک توسعه تعاون در گلستان تعداد۱۸۱ فقره پرونده ۱۵۱/۲ میلیارد ریال از ابتدای سال جاری تا ۳۰ آبان در قالب تسهیلات بند ب تبصره ۱۶ تسهیلات اشتغالزایی پرداخت کرده است.

بابایی به اجرای طرح‌های اشتغالزایی و محرومیت‌ زدایی کمیته امداد حضرت امام(ره) در گلستان اشاره کرد و گفت: با اجرای این طرح‌ها زمینه مناسبی برای بروز و ظهور توانمندی های مددجویان درکیفیت و تنوع محصولات صنایع دستی تولیدی این قشر از جامعه در بازار فراهم شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گلستان از حمایت و تلاش های چشمگیر بانک توسعه تعاون در پرداخت تسهیلات به موقع این بانک برای کمک به ایجاد اشتغال جامعه هدف کمیته امداد و رفع محرومیت درگلستان قدردانی کرد.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا