بانکبانک و بیمه

اعطای ۶۴۴ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه از سوی بانک توسعه تعاون استان بوشهر

سرپرست مدیریت شعب بانک توسعه تعاون استان بوشهر از پرداخت ۶۴۴ میلیارد ریال تسهیلات حمایتی قرض الحسنه این بانک به گروه‌های هدف از ابتدای سال تا پایان مهر ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از روابط عمومی مدیریت شعب بوشهر،علمدار شایان زاده سرپرست بانک توسعه تعاون استان بوشهر اظهار کرد: شعب این بانک در استان بالغ بر ۶۴۴ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه در سال ۱۴۰۱ به گروه های هدف پرداخت کرده است که شاهد رشد تسهیلات پرداختی استان در بخش قرض الحسنه هستیم .

وی اضافه کرد : بالغ بر ۸۲ میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج جوانان ، ۸۴ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه فرزندآوری، ۲۳۷ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه مشاغل خانگی ، ۱۵۲ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه به معرفی شدگان از سوی کمیته امداد امام خمینی ، ۷۵ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه سازمان بهزیستی و ۱۴ میلیارد ریال نیز تسهیلات ودیعه مسکن فرزند آوری توسط شعب بانک توسعه تعاون در استان بوشهر پرداخت شده است . این بانک همچنین در پرداخت تسهیلات بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه نیز تکالیف را بر عهده داشته و دارد و به زودی بخشی از عاملیت طرح ملی مسکن را نیز پذیرا خواهد شد.

سرپرست شعب استان بوشهر تصریح کرد: یکی از اهداف و اولویت های مهم این بانک دولتی حمایت از فعالیت‌های تولیدی و توسعه بخش تعاون و ارائه خدمات به شرکتهای تعاونی فعال و پویا در استان بوشهر است .

شایان زاده خاطر نشان کرد:شعب این بانک در استان بوشهر آمادگی دارند تا نسبت به پرداخت تسهیلات در بخش های مختلف اقتصادی ، صدور انواع ضمانت‌نامه های بانکی ، صدور اعتبار اسنادی داخلی ، عملیات ارزی و سایر عملیات بانکی را برای فعالان اقتصادی ، شرکت های تعاونی ، تعاونگران و عموم اقدام کنند.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا