بانکبانک و بیمه

بازدید مدیرشعب استان خراسان رضوی از پر افتخارترین تعاونی کشور

مدیر شعب استان خراسان رضوی با حضور در شهرستان سرخس از تعاونی مرزنشینان سفیر بازدید به عمل آورد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از روابط عمومی مدیریت شعب استان خراسان رضوی، مهدی امین بیدختی با حضور در شهرستان سرخس از تعاونی های این شهرستان بازدید به عمل آورد.

امین بیدختی با حضور در تعاونی مرزنشینان سفیر که یکی از تعاونی های برتر کشور در حوزه اشتغال آفرینی و صادرات می باشد ضمن تاکید بر حمایت از بخش تعاون گفت: راهبرد ما تقویت بخش تعاون و حمایت از تعاونگران است.

مدیرشعب استان خراسان رضوی ضمن تمجید از عملکرد تعاونی مرزنشینان سفیر گفت: مبادلات تجاری و صادرات ۳۰ میلیون دلاری این شرکت تعاونی در سال گذشته نشان دهنده تلاش و زحمات بی شائبه شما و باعث افتخار برای خانواده بزرگ تعاون است. بیدختی ضمن بررسی موارد مطروحه از سوی مدیرعامل این شرکت دستورات لازم جهت همکاری های بیشر را صادر کرد.

گفتنی است در این دیدار اسماعیل آذری مدیرعامل تعاونی مرزنشینان سفیر گفت: بارها به عنوان کارآفرین برتر کشوری، برترین صادرکننده کشوری در حوزه تعاونی از سوی روسای جمهور کشور مورد تشویق و تقدیر قرار گرفته ایم.آذری با بیان اینکه روی بخش تعاون تعصب داریم گفت: گواه این مطلب همکاری با بانک توسعه تعاون با وجود سایر بانک ها دراین شهرستان است.

آذری با اشاره به اینکه محصولاتشان به اکثر نقاط جهان صادر می شود گفت: هم اکنون در کشورهای عراق،افغانستان، تاجیکستان و ارمنستان دفتر داریم.

بازدید از تعاونی مصرف فرهنگیان شهرستان سرخس و نشست با کارکنان شعبه سرخس از دیگر برنامه های سفر یک روزه مدیرشعب استان خراسان رضوی به شهرستان سرخس بود.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا