بانکبانک و بیمه

بانک توسعه تعاون کرمان حامی اشتغال زایی مددجویان کمیته امداد

بانک توسعه تعاون در استان کرمان از ابتدای سال جاری تا بیستم آبانماه ۱۲۶ هزار و ۹۰۰ میلیون ریال تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان کمیته امداد پرداخت کرده است.

غلامرضا کافی زاده مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان کرمان در دیدار با ناصر عسکری نژاد مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان ،ضمن اشاره به جایگاه کمیته امداد در محرومیت زدایی و حمایت از اقشار آسیب پذیر جامعه افزود تلاش همه جانبه برای هم افزایی و گسترش تعاملات فی مابین بانک و کمیته امداد در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال تولید ، دانش بنیان و اشتغال آفرینی نامیده شده منجر به رفع محرومیت و همچنین ایجاد اشتغال پایدار برای مددجویان این نهاد خواهد شد .

همچنین بخوانید

در این دیدار که در دفتر مدیرکل کمیته امداد برگزار شد ، کافی زاده بر حمایت بانک توسعه تعاون از اشتغال مددجویان کمیته امداد با پرداخت تسهیلات قرض الحسنه از محل بند ب تبصره ۱۶ قانون بودجه کشور تاکید کرد .

در ادامه عسکری نژاد مدیر کل کمیته امداد از تلاش های بی وقفه همکاران بانک در راستای ارائه خدمات به مددجویان کمیته امداد تقدیرکرد و افزود :با اجرای طرحهای اشتغالزایی و خودکفایی و همچنین پایدار کردن اشتغال ایجاد شده ، زمینه تحقق اهداف نامگذاری سال در حوزه های مختلف فراهم خواهد شد .

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا